er vel ikke vanskeligere enn å klatre opp og dette ned, og så skifte vinkel hvor man ser skrubbsår i fjeset og dritt.
får følesen av et helt manus i deler her nå jeg =P
jeg har lyst til og lage en film der en blir jagd og klatrer opp i et tre men han blir skutt og detter ned....
er det mulig og få til dett på en enkel måte?
i så fall....hvordan????
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
er vel ikke vanskeligere enn å klatre opp og dette ned, og så skifte vinkel hvor man ser skrubbsår i fjeset og dritt.
får følesen av et helt manus i deler her nå jeg =P
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Det ENKLESTE er jo naturligvis å få duden til å klatre opp i treet og deretter falle ned![]()
rico
- Mellow Insanity
Opprinnelig postet av Erico
men jeg mener ikke en meter over bakken jeg men er kansje fem seks meter over bakken og da er det ikke akkuratt og bare dette ned....
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Du kan late som om det er så langt over bakken.. film at han blir jaget også skifter u vinkel slik at du ser at han klatrer opp i et tre også klatrer du høyt opp et sted også filmer du ned på han som jager deg også filmer du at han som klatra opp sitter på en grein da får man inntrykket av at han r høyt oppe.. el så kan du gjøre omvendt filme først at han setter seg ned på en grein også filme han som jager når du sitter langt opp i et tre...
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
noe som er tungvint, men sinnsykt morsomt OG ser utrolig teit ut er å mekke en realsize dukke. så bare kler du den opp, drar den med deg opp i treet og hiver den utfor. treet bør helst være høyt, da blir det kulere å se på. så bare filmer du litt med han ekte mannen i treet. klipper til dukken som faller å alt er godt.
etter run through the jungle
[quote="andy"]noe som er tungvint, men sinnsykt morsomt OG ser utrolig teit ut er å mekke en realsize dukke. så bare kler du den opp, drar den med deg opp i treet og hiver den utfor. treet bør helst være høyt, da blir det kulere å se på. så bare filmer du litt med han ekte mannen i treet. klipper til dukken som faller å alt er godt.[/quote
hvordan lager jeg en troverdig dokke da????
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
hehe jeg vet helt ærlig ikke. men tenkte å lage noe sånn i sommer selv...skal hive utfor en bro eller påkjøre eller noe. tenkte bare å sy sammen noe puter å tøy å fylle det me ting å tang.
etter run through the jungle
Du må prøve å bruke fantasien litt da! Jeg mekka dokker når jeg var 13 år. Det er bare å fylle noen klær med puter eller en dyne. Du klarer vel å lage det?!hvordan lager jeg en troverdig dokke da????![]()
Opprinnelig postet av Evil_Ash
hehe.....jada
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Bokmerker