skal du redigere frame for frame funker photoshop cs bra.. er det snakk om mange frames?
Hei noen som kan hjelpe meg litt her?
Driver å rediger litt film ,men har eit lite problem eller kansje det er stort?
Må finne eit program som eg kan ta ut bilder av filmen min og redigere bilda. Å så kjem problemet! deretter skal eg sette bilda inn i filmen igjen ferdig redigerte...
Denne sekvensen skal verte ein kjempeefekt men eg må redigere vekk noe tau og div fra filmen..
:lol:
skal du redigere frame for frame funker photoshop cs bra.. er det snakk om mange frames?
Alle sier at man Trenger Photoshop til å lage Munningsflammer til pistoler.. man trenger ikke det.. importer bildet i Premier, bruk luma key på klippet.. tilpass det der du vil ha det og still litt på luma key.. så lager du klipp der fra Munnings flammen starter og til den slutter på film linja så legger du på Lens Flare og tilpasser det sånn passe fint... så er det PERFEKT! så slipper man photoshop som alle sier...
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Det er kansje snakk om 100 bilder som må redigerast trur eg kameraet tar i 15 bilder i sec og sekvensen er på 4/5 sec
Premier hva slags prog er det da?
Frode
Beklager kameraet tar 25 bilder i sec
Frode
25 FPS er standard PAL. Dvs. at du må redigere dette frame by frame hvis du skal bruke Photoshop. 25*5 = 125 bilder. Det tar en liten stund, men det er som regel verdt det.
Ja tusen takk men korleis skal eg få bilda inn i filmen ????
Frode
Vel.. det kommer an på Hva slags program du bruker.. hva slags program bruker du?
hat's how the cookie crumbles
det er jo bare å importere bilde igjen.. som å legge på musikk.. i pinnacle må man lage en title som man bare bruker bilde i bakgrunnen på ein måte, så bare driter du i å skrive no så vips har du bilde i filmen.. men på alle andre redigerings program er det vel bare å trykke på en knapp som heter import.. finne bilde du vil ha, og vips.. var det det du mente?
ideoproduksjon.net
Hvor mange frames burde en munningsflamme ha?
For jeg har sett en del amatørfilm har altfor rask munningsflamme hvor det bare blinker
Bokmerker