Viser resultater 1 til 4 av 4
    Cadet 4
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    15

Standard Hvor kan jeg finne kostyme?

Hei.

Jeg tenkte meg på et halloweenparty den 31. oktober, og i den anledning har jeg lyst til å kle meg ut som The Joker fra The Dark Knight.
    Noen som vet om noen kostymebutikker/bruktklærbutikker i Osloområdet der jeg har en sjangse for å finne det jeg trenger?

Sorry hvis dette er feil forum å spørre på, men jeg vet ikke om noen andre forumer som kan hjelpe meg. Hvis noen vet om en side der jeg har større mulighet for å få hjelp, please link.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Standard Sv: Hvor kan jeg finne kostyme?

Man trenger vel ingen kostymebutikk for The Joker kledningen, men Fretex eller lignende steder, tror det er et sted som heter Shalalam, Ralasalam, Sala Ram, Abdalastam, eller noe annet kurdisklignende som ligger ganske sentralt i Oslo. Er bortimot 4 år siden jeg var der, så kan være de gikk konk eller har flyttet, men du trenger vel i teorien bare en dress. En lilla dress og en grønn vest i det jeg vil tro er ekstra tykk bomull eller noe sånt, ikke helt flinkis på stoff, men den ser tykkere ut enn alle dressene jeg har hatt opp igjennom årene. Eller det kan være det er en ytterfrakk han går med ja, stemmer nok bedre det med tykkelsen. Om du virkelig vil ha det kan jeg få det sydd opp for deg til under tusenlappen, men frakt, moms og toll kommer i tillegg. Skjorte, slips, hansker og sko vet jeg ikke med. Husker ikke engang hva han gikk med ellers. Regner med du kan fikse hårfarge og sminke uansett hvor du måtte befinne deg i Norge.

Cadet 4
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    15

Ja, tenkte meg en tur på Fretex. Tror det viktigste er en lilla bukse, grønn vest, blå sjorte og en mørk lilla ytterfrakk. Burde vel ikke være noe stort problem å få tak i vest og bukse, det blir frakken som blir det store problemet. Tenkte at hvis jeg fant en litt lys vest også farge den lilla på en eller annen måte. Det kan vel ikke være så veldig vanskelig?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Sandefjord
    Svar
    164

Feil post ...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •