Er det nåtid, eller middelalder?
Hvis det er nå tid kan det jo være at han, som eneste overlevende, går lenge og ender til slutt opp i basen?
Kanskje det blir lettere å svare hvis du sier mer om handlinga?
*Stengt*
.S
Er det nåtid, eller middelalder?
Hvis det er nå tid kan det jo være at han, som eneste overlevende, går lenge og ender til slutt opp i basen?
Kanskje det blir lettere å svare hvis du sier mer om handlinga?
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Er det ett lurespørsmål? Gå, krype, rulle, sykle, bil, haike, buss, tog, fly, hoppe, hinke. Kommer vel helt an på hvor langt det er og hva han har til rådighet det..Opprinnelig postet av V-F-P
Hvordan har måten han kommer seg til basen noe med vilken sminke han har? Tviler på at det første han tenker på er å komme seg til nærmeste spa og ta seg et velgjørende bad. Med mindre han svømmer hele veien.. Da kanskje du behøver vannfast sminke.Opprinnelig postet av V-F-P
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin
Som et psykisk vrak preget av krigens grusomheter :wink: .Opprinnelig postet av V-F-P
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Hadde klokka vært to på natta i sted for på dagen så hadde jeg lurt på om du var "i tåka" når du skreiv den posten der, V-P-N :P
Hvordan han kommer seg tilbake til basen? Hm, du nevner noe om sminke også? Mulig kan kommer flyvende på en mascara kost eller lignende, hva vet jeg :roll:
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Hehe, tror nok vi må få vite litt mer om filmen. Nåtid, fortid f.eks. Og kanskje formuliere spørsmålene litt andersedes.
Hehehe! Nice :POpprinnelig postet av Yadda
Nåtid, ja.
Komme tilbake til sin ''høyteknologiske-base''
Den beste måten liksom.
Korleis skal han sjå ut?
(ikkje avhengi av kva han har gjort)(har ikkje funnet det på)
.S
Det burde vel være nettopp hva han har gjort som avgjør hvordan han skal se ut når han kommer tilbake til basen??
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Så du vil ha tips til hvordan en soldat ender opp alene i fiendtlig territorium hvor det tar han en uke å finne tilbake til basen sin?
Og ikke hvordan han drakk seg full en kveld, gikk seg bort, ikke hadde penger til bussen hjem til forlegningen og det tok han en uke å gå?
Det er ikke det at jeg ikke vil hjelpe deg, men hvis vi hadde fått litt mer bakgrunnsmateriale så hadde vi hatt litt mer peiling på hvor vi skulle begynne. Du må vel ha gjort deg opp noen rammer for handlinga? Hvis du skriver en beskrivelse av handlinga, eller lager et treatment som vi kan hjelpe deg med forslag til er det enklere for alle parter vil jeg tro.
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin
Bokmerker