Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Kroppsdeler

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Standard Kroppsdeler

Jeg har nettopp blitt butt-fucked av fiksern.no!
    Jeg snakket med kukhuet som jobber der i god tro om at de hadde en avkuttet hånd jeg kunne bruke i mitt eksamsprosjekt. Vi hadde en fin samtale og han foreslo at jeg kom ut og så på den. Så forsvant han og var utilgjengelig i 1,5 uke. De andre på kontoret visste ikke hvor denne hånden var, så de ville vente til han kom tilbake. Endelig kom han tilbake og jeg dro ut dit for å se på denne hånden. Etter at jeg har introdusert meg selv så begynner han å dra litt på dette med hånda. Den er blitt ødelagt, sier han, men du skal få den hvis du kan bruke den. Så får jeg se dette søppelgreiene han trodde jeg kunne bruke i eksamensfilmen. Selv om hånden hadde vært hel kunne jeg ikke brukt den. Jeg hadde litt lyst å slå ned idioten. Trodde han virkelig at jeg kunne bruke denne hånden? Det er jo samme driten som er på vanlige klesdukker. ARGHE!

Så, over til mitt spørsmål, noen som har diverse kroppsdeler jeg kunne lånt til eksamensprosjektet? Bare en liten del som jeg kan kutte av. Filmen blir så deprimerende hvis jeg ikke får sjansen til å sprute masse blod.

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard Kroppsdeler

Er jo sjelden man faktisk ser selve hånda som er avkuttet. Klarer seg lenge å bare kline til over hånda til skuespillern med øks, for så i neste klipp vise at det spruter blod fra armstumpen.

Du kan bruke hanske på en dukkehånd, altså, skuespilleren må også bruke hansker, da vil du skjule at den falske hånda ser feil ut. Men det er vel ikke så mange som sitter inne med hansker. Med mindre han akkurat har vasket opp og går med gule gummihansker.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Bergen rock city
    Svar
    169

Standard Kroppsdeler

skaff deg noe latex, og lag det du vil ha selv. om du ikke vil bruke latex kan du bruke gips, dog dette blir nok ikke fullt så bra som latex, men det duger om man maler gipsen bra.
    lykke til!
    ou are the embodiment of pure freedom
    But through my eyes you are made of stone

Cadet 4
    Medlem siden
    Aug 2003
    Sted
    Trondheim
    Svar
    17

Standard Kroppsdeler

Kan foreslå en nødløsning med mindre du skal vise at hånden faktisk blir kuttet av eller må flyttes på i en innstilling, men bare ligger på bakken eller golvet.

Stikk hånden til skuespilleren gjennom en plate som likner et golv eller grav ned underarmen. Altså.... slik at bare selve hånden vises.
    Hvis du har noe likvoks eller Tuplast (modeleringsleire for den saks) skyld til å bygge opp "stumpen" er det bra. Du kan også få til mye med vanlig latex.
    Ellers er bomull dynket i blod (gjerne i kombinasjon med voks eller latex) ganske effektivt, men bomull og blod i seg selv tror jeg ikke tåler nære utsnitt.

Vet ikke om dette ga noen mening eller svar på spørsmålet. Kanskje det er champagnebrusen som snakker.

Forøvrig mener jeg at Carthago bør ødelegges.
    ell is where the heart is
    -Edge of Sanity[/size]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •