Jævlig greit hvis du kan kutte ut SMS språket.
Søk litt på forumet, så finner du nok svar.
hei! Hvordan kan jeg lage noe som ligner på blod?? jg vil ik kjøpe jg vil lage.. har noen forslag om hvordan??
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Jævlig greit hvis du kan kutte ut SMS språket.
Søk litt på forumet, så finner du nok svar.
ed Vennelig Hilsen
Bjørn Erik Hansen
ketchup + vann + syltetøy + litt mel + masse risting = blod
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
seriøst? blir det bra blod det da ustabil-kim?
ja... for i bibelen så står det at det er sånn gud lagde adam.
så skulle han lage vafler og pølser senere, så brukte han adams ribbein til å røre vaffelrøra, og så kom eva til.
trur blod ble til sånn da ellerno.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
viss du f.eks: skal ha det i munnen for så å spytte det ut, blir ikke det en fryktelig smak 8O :?:Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Enkelt og greit ikke ha det i munnen.
Slakt ei høne.
æng-bæng
eller ta frem lommeboka
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Lys sirup, rød konditorfarge og grønn konditorfarge eller sukkerkulør istedet for grønn konditorfarge.
Husker ikke helt blandingsforholdene, men ca 4 småflasker rød konditorfarge og kanskje en halv grønn pr. halvkilo sirup synes jeg å huske.
Sukkerkulør er fint hvis blodet skal ha fått tid til å koagulere litt.
Det blir litt for tyktflytende, og i tynne lag på huden blir det litt lyst, men fordelen er at det går av med vann i motsetning til f.eks. Grimas eller Lærdal-blod som i grunnen må slites av over tid -en fordel man er takknemlig for når man skal ta n-te opptak. Konditorfarge kan kjøpes i store kvanta hvis man orfrer noen telefoner til diverse konditor-leverandører.
Dette er basert på oppskriftet av Dick Smith i boken "Do-it-yourself Monster make-up" som er (eller var da boken ble gitt ut) den mest brukte oppskriften i film.
Orginaloppskriften var Clear Karo syrup + rød og gul konditorfarge + Codak foto-flo for riktig flyt.
(har en dæsh av view-følelse, dvs: mulig jeg har skrevet dette før?)
ell is where the heart is
-Edge of Sanity[/size]
sirup rød konditorfarge og cola (faktisk) en god venn som lærte meg dette![]()
Bokmerker