Er bare til å prøve seg frem, feks med sånn rødsaus (sånn til riskrem) og så tjukner du med melis, eller tynner med vann osv...
Det gikk ik ann å lage blod av ketchup+vann+syltetøy+mel+risting... gikk ikke.. ble bare oransj og stinka Fa*nskap.. sorry meg.. hehe.. har noen andre ideer da? vil helst slippe sirup?!
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Er bare til å prøve seg frem, feks med sånn rødsaus (sånn til riskrem) og så tjukner du med melis, eller tynner med vann osv...
Jepp. sirup konditorfarge er tingen. har laget det selv. - det er utrolig søtt og klissete, men ser veldig bra ut. har hørt at det kan vakes bort veldig lett med zalo el. lignendeOpprinnelig postet av Gudde
an Malcolm: God creates dinosaurs, God destroys dinosaurs, God creates man, man destroys God, man creates dinosaurs.
Dr. Ellie Sattler: Dinosaurs eat man, woman inherits the earth.
Det går ann å få kjøpt blod som ser veldig ekte ut.
Da vi spilte inn køn3båjs, brukte vi konditorfarger. 3 deler rød konditorfarge og 1-2 deler gul konditorfarge (+ litt vann hvis det blir for tykt).
Det så ganske ekte ut hvis jeg må si det selv. Vi hadde blodet på en flaske, og da så det ikke så veldig ekte ut, men starks vi tok det på hud eller i munnen, så det ganske ekte ut! 8O
Du kan sjekke Køn3båjsfilmen hvis du vil på www.laniban.com
Bare gå innpå video.
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
Det er også sant.
- Hvis dere har teatergrupper i nærheten kan dere sikkert kjøpe blodkapsler av dem.
De kan enten brukes som de er (tygge dem i munnen - "hoste opp blod" )eller de kan løses opp i vann og brukes på andre måter. - dette ser veldig ekte ut, i hvert fall på avstand. - Kan gjerne blandes med sirupblodet
an Malcolm: God creates dinosaurs, God destroys dinosaurs, God creates man, man destroys God, man creates dinosaurs.
Dr. Ellie Sattler: Dinosaurs eat man, woman inherits the earth.
Oppdaget nylig at matfarge i pulverform kan kjøpes på enkelte innvandrerbutikker. I følge Lars Carlsson
http://www.makeup-fx.com/ (lærerik side)
funker det bedre enn de små flaskene med tanke på sirup og konditorfargeoppskriften.
Har desverre ikke rukket å prøve det enda.
ell is where the heart is
-Edge of Sanity[/size]
Bokmerker