1. Sprøyter: Noen som har en idé til hvordan jeg kan få det til å se ut som en person setter ett skudd? Det med at nålen går inn og innholdet forsvinner.
Se om du kan rigge kanylen på en eller annen måte, slik at den dyttes inn i sprøyten når du trykker den mot huden (også må du "butte" spissen, for den er forferdelig skarp)
2. Sminke: En person som er utmagret.. noen som har idéer til hvordan jeg kan få sminket en person i ansiktet så personen ser utmagret ut?
Finnes mange make-up bøker å få tak i..
Blek opp ansiktet litt og bruk nyanser av grå for å skyggelegge skinnbein osv. Skal ikke så mye til tror jeg...
3. Hvor behjelpelig er politiet med å være med i filmer? Hvis jeg spør dem i god tid tror dere de ville hjulpet?
Har hørt om mange som får hjelp av politiet. Alt fra å sperre av gater til tillatelser for å skyte med softgun's i byen.. Bare spør. Det værste som kan skje er at du får nei.
4. Glattcelle/avhørsrom: Er det noen som helst mulighet til å få lånt det av politiet?
Spør.
Ellers kan du sikkert rigge noe slikt selv i en eller annen kjeller el.
5. Pengestøtte: Hvilke fond, og foreninger kan ha mulighet til å sponse med penger til prosjektet?
Søk på forumet. Dette spørsmålet er besvart en rekke ganger mener jeg.
6. Billig bil: Noen som vet hvor jeg kan få tak i et skrap av en bil som kan kjøre, men er så billig at det ikke gjør noe at den ødelegges.
Hør med bilopphøggeren !
Det var egentlig ikke så mange spørsmål, men det kommer nok fler etterhvert som jeg får begynt på manuset. Har tenkt ut filmen i grove trekk, men kommer til å sette meg ned med manuset i den nærmeste fremtid, må bare få litt tid.
Lykke til !

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

[/size]

Bokmerker