de pleier som regel å si at det er greit at du låner de skjortene, kanskje buksene, men de låner som regel ALDRI ut de skinn jakkene.
Jeg skal fortsette på Hocus Pocus filmen min, men trenger en politi uniform. Noen som har peiling på hvordan man kan skaffe det? Er det bare gå å spørre på politi stasjonen? :?
de pleier som regel å si at det er greit at du låner de skjortene, kanskje buksene, men de låner som regel ALDRI ut de skinn jakkene.
Får sikkert låne fullt utstyr depositum
bank opp en elller annen purk og ta uniformen hans.
hater purk, jævla drittfolk.
folk som ble mobba som små, og skal ta igjen som store.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Tror det skal gå greit å gå på politistasjonen.
Ellers er det vel ikke så vanskelig å lage selv, ville jeg tro =)
Ustabil: Hva har politiet gjort deg?
rico
- Mellow Insanity
Takk for svar. Skal dra ned på politistasjonen og spørre jeg...![]()
Du får si i fra til oss da Evil_Ash hvis du fikk låne, slik at vi vett det hvis vi trenger en politi uniform. Lykke til :P
bare politiet her på jessheim som ikke er så veldig mye å skryte av.Opprinnelig postet av Erico
Behandler all ungdom som møkk her.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Har du spurt?Opprinnelig postet av Evil_Ash
Nei, jeg har ikke vært å spurt enda. Har ikke hatt annledning til det enda. Skal ikke filme scenen med politi uniform enda uansett.Har du spurt?
:lol: Hehehe. Høres ut som du bor i Los Angeles og er svart. Purken peser med dere utengrunn.. Bare fordi dere kjører fete biler :lol:bare politiet her på jessheim som ikke er så veldig mye å skryte av.
Behandler all ungdom som møkk her.
Bokmerker