Jada.
"Fikser'n" har en del våpen, sjekk ut
www.fiksern.no
Noen som vet om noen norske butikker eller internett sider som selger replicavåpen som avfyrer blankskudd?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Jada.
"Fikser'n" har en del våpen, sjekk ut
www.fiksern.no
Ebay er et fint sted å kjøpe sånt har jeg merket, du får tak i mye billig - men portoen kan bli litt penger da - og eventuelt toll inn i Norge, men det kommer an på hvor mye du kjøper for.
Vær også sikker på at de sender til Norge (en del sender bare innad i USA)
Lykke til!
softgun kan jo være et alternativ? De avfyrer riktignok ikke blankskudd, men mange softgun ser faktisk ganske troverdige ut (sett bort fra munningen)
Jepp. soft guns eller air soft guns kan se utrolig ekte ut. sjekk på Top Secret eller Sandefjord Air Soft Klubb. (ASG er dyre, men sleiden beveger seg sånn at det ser ekte ut...)
an Malcolm: God creates dinosaurs, God destroys dinosaurs, God creates man, man destroys God, man creates dinosaurs.
Dr. Ellie Sattler: Dinosaurs eat man, woman inherits the earth.
hei westad.
jeg vill anbefale at du prøver startpistoler som komer i forskjellige utforminger da helst de nye med 9mm startpatroner da dette ser bedre ut en softgun's hvis du da ikke finner replica's du leter etter. replica's og løskudd har jeg set annonsert i soldier of fortune (selges i narvesen) for salg internasjonalt. :roll:
f you Can't find it, Make it.
å ja, startpistoler med 9mm finner du for eksempel på www.jaktdepoet.no og andre jakt foretninger, muligens på top secret også
f you Can't find it, Make it.
Off topic (istedenfor og lage en topic:
http://cgi.ebay.com/Dragon-did-1-6th...ayphotohosting
er dette trygt eller er det bare lureri??
veldig billig for en MP40 fra krigen 5.00 GB
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Den er nok ekte ja.
Hva skal du med den?Dragon in Dreams (did) MP40 &; is mint from the box &; perfect for kit-bash for any 12" figures
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
En god gass-gun med blowback se klart ut som en ekte pistol. Leggg til noen gode lyder, kanskje en munningsflamme her og der, og du lurer alle.![]()
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Bokmerker