Viser resultater 1 til 3 av 3
    Cadet 1
    Medlem siden
    Nov 2005
    Svar
    3

Standard Rynker og skjeggstusser ???

Halla gutta

Vi holder på å lage en lavbudsjettsfilm her. Skuespillerne er ca. 17 år, men de skal spille 40-60 år i filmen. Derfor trenger jeg tips om hvordan man kan få til rynker i annsiktet, hvis det i det hele tatt er mulig. Er det noe sted man kan få kjøpt en eller annen form for rynkesalve?

Oxo en annen ting, det hadde vært tøft å få til skjeggstusser i filmen. Hvordan kan vi få til det?

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Det er ikke mulig. Du kan aldri få så unge skuespillere til å se så gamle ut. Ikke en gang Hollywoods beste sminkører får til det; de kan "nesten" få det til når de legger på en hel jævla latexmaske utenpå, men ellers er det umulig. Jeg ser ikke helt hvorfor man skal spille gamlinger når man er så unge. Er det ikke bedre å lage noe man kan få til uten at man skal forringe realismen bare for dette? Hvis man først tar fra folk realismen på denne måten, så skal det psyko fet regi til for at noen skal kunne ha glede av å se filmen. Med mindre det er meningen at folk skal se dårlig sminket ut da...

PS. Dere er 17 år og mangler skjeggstuss? Au da! Noe dun må dere da kunne klare å gro til. Og deretter sverte dunet litt for å få det tydeligere.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Skien
    Svar
    108

Jeg er enig med Kenny Wang. En del av prosessen er akkurat å utvikle en ide på grunnlag av de ressurser man har. Så man kan jo se på det som en av de første utfordingene man møter på vei mot en god og troverdig film, å lage et manus som passer til deres filmgruppe. Og ikke til en med medlemmer på 40-60.

Men for all del, sitter dere på en kjempeide, så er det jo bare å kjøre på, selv om det blir både vanskelig og kanskje ikke så bra som det kunne ha blitt.
    isforstå meg rett...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •