Absolutt ingen forslag??
Jeg holder på å lage en film. I en scene i filmen skal en være helt i sjokk. Han har sett morderen i øyene og blitt sinnsyk! I filmen skal han sitte i et hjørne i en gammel hytte i en skog!
Vi tenker oss at han skal se så ekkel og vettskremt som mulig ut!
Har dere noen sminketips? Eller tips til hvordan han kan se ut?
Vi har foreløpig tenk å sminke han hvit i ansiktet og litt svart rundt øynene.
Absolutt ingen forslag??
Hadde jeg vært dere hadde jeg gått for hvit sminke. Det er enkelt pluss at dere trenger ikke noe mer. Litt utengrunn å sminke med latex og masse ting hvis karen bare har sett morderen i øynene. Lite er kanskje best her....
Men jeg tror skuespillet til han dere skal sminke er mer viktig enn selve sminken. Han må få publikum til å tro han er gal og sinnsyk.
Det er det som er planen foreløpig. Hvit i ansiktet med kanskje litt svart rundt øynene. Skuespillet er meget viktig!
Men hva er den der latex sminken alle snakker om?
Ikke bruk det på han. Latex sminke er mer for å lage flere lag hud på en person. F.eks til monster sminke eller zombie sminke.
Jeg kommer nok litt sent med dette, men bruk av latex er jo moro dersom
man ønsker at personen skal være så gal at han klorer hull på huden sin. Da ser han nok virkelig gal ut etterhvert :wink:
er nok litt sent med dette også... Jeg tror ikke at det hadde sett så bra ut om personen hadde klort hull i kroppen sin. Dette skal være en film som skal være ganske skummelt. Og det blir fort overdrevet og latterlig om en person begynner å klore hull i armene sine. At filmen skal være en realistisk grøsser er også meningen....
Lyder som en god ide.....men jeg ville nok foretrække at bruge en rød farve rundt øjnene i stedet for sort......evt (rød eyeliner)..det giver en bedre effect af mangel på søvn, stress, som jo også er med til at gøre folk sindsyge.....se bla. gothica, der er flere scener der viser det ganske godt
Kanskje en god ide med litt rødfarge rundt øynene. Men må ikke bli for mye ihvertfall. Personen som er blitt sinnsykt skal ikke ha noe mangel på søvn. Det som skjer i filmen er at han ser venninna bli drept, og morderen prøver og ta han også. Da klikker det for han...Opprinnelig postet av DK
cool.....så ville jeg bare nøjes med hvid og grå nuancer....og en masse galskab i skuespillet 8O
Bokmerker