Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 37
    Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Skulle filme krig, satt fyr på kamerat

color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Skulle filme krig, satt fyr på kamerat

Huff - det var grusomt.

Det er en her fra Rogaland som skulle filme noe fra andre verdenskrig. Håper ikke at det er han.

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

AU! stakkars gutt! Men hvorfor i huleste vil noen ha på en dress og tenne på seg? og uten å teste at den er brannsikker først?
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Åsane
    Svar
    58

Når du er så dum fortjener du nesten det du får. Ikke misforstå, jeg mener ikke at han fortjente pinslen, men jeg hadde gitt hundre kroner for å få slå kompisene hans... Med planke...

Dette minner meg om en nesten like hjernedød person: En 16 år gammel jente var på en tur til oslo, helt alene. Hun blir frivillig med syv ukjente hjem, hvor hun blir voldtatt tolv ganger.
    here is no love in your violence!

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Sitat Opprinnelig postet av Rad-X
    Hun blir frivillig med syv ukjente hjem, hvor hun blir voldtatt tolv ganger.
    Haha. Da ber hun om det ja. Spørs om ikke hun var en anelse nymfo. Fet scene å koreografere da. :idea:

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    HØLERA, Valdres, Oppland, Norge, Skandinavia, Europa, verden, universet
    Svar
    49

Det at hun blei voldtatt er da på ingen måte kult.. Og hadde ikkje vert kult å korigrafere.. :evil:

Ikkje det altså, hun må være ganske døv i toppen ja.
    innacle studio 9 og fantasi, Alt du trenger!

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Sitat Opprinnelig postet av The Norwegian Pikie
    Det at hun blei voldtatt er da på ingen måte kult.. Og hadde ikkje vert kult å korigrafere.. :evil:
    Er ikke voldtekt kult lenger nå!? Er det noe jeg har gått glipp av? Jeg var så brennsikker på at voldtekt er grisefett. Det at ei dame skriker for full hals, eller gråter av smerte fordi hun får tvunget i seg et blodfylt lem er sexy som faen! Det å koreografere en heftig og slående voldtektsscene krever dyktighet, ikke noe man bare sysler unna; det er slike sterke scener man stolt kan vise fra til sine barnebarn. "Ja, slik startet jeg karrieren min, unger. Jeg håper og forventer at dere følger i deres bestefars fotspor."

Det er ikke så mange av de gode voldtektsscenene; men dette er noen å sjekke ut:
    Irreversible
    Baise Moi (ja, disse franskmennene)
    Once Were Warriors (snille onkelen)
    Enemy at the Gates (ikke egentlig en voldtektsscene, men verdt å merke seg; de knuller så lydløst de kan blant masse soldater samtidig som jenta er jomfru, godt regissert)
    The Crow
    Straw Dogs (min absolutte favoritt, rett og slett fordi det ikke egentlig er mulig å se om hun liker det eller om hun blir voldtatt.)
    Vanilla Sky (Begynner vel ikke akkurat som en voldtekt, men han dreper henne i alle fall, bra bare det)
    American Psycho (Må ikke glemme godgutten over alle; Pat Bateman)
    Mad Max

Ellers må jo Hitman: Contracts spilles hvis man vil drepe lettkledde damer på egenhånd uten fare for straff.

Kyrre
    Guest

Selv om jeg moderator på dette forumet vil jeg måtte innrømme at det er sjeldent jeg ikke ler når Kenny Wang sprer sin humor. Og til alle voldtekt fans, sjekk ut hva som skjer med fransk film i disse dager. Voldtekt og generelt "non-safe" sex har visst blitt en trend hos våre venner med snurrebarter.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Stakkars kvinner den dagen de guttene i Stortinget gjør voldtekt lovlig bare fordi det er "trend" :P

Håper iallfall at jeg klarer å ta vare på videoene mine til jeg blir gammel. Problemet er at alle videoene mine er på data - og cd er ikke lett å ta vare på pga slitasje, og harddisken må sikkert formateres før eller senere. Hvordan tar dere vare på videoene deres? Er dv-kassett bra nok?

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Det var en som bor i nærheten av meg ja, jeg kjenner han ikke, og visste heller ikke at det var film de laget. Det eneste jeg hadde hørt om dette var mora mi som fortalte meg det i går.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •