som grunnsminken kan du bruke hvitt pudder......ellers så er jeg litt usikker...skal prøve å finne det ut...
Jeg skal lage en film der AL CAPONE, blir plassert i en fryser. Han ligger der i 60 år, og i år 2006 skal han våkne.
Det jeg lurer på er, hvordan skal vi bruke sminke og gjøre at han ser kald ut? Jeg trenger også et par tips til klærne, de må se frosset ut.
Kanskje noe hvit sminke og blå under øynene? Hvor kjøper man slikt btw?
som grunnsminken kan du bruke hvitt pudder......ellers så er jeg litt usikker...skal prøve å finne det ut...
he passion of making film.
jepp. genialt. men skal filme scenen på søndag 8. Januar.
skal kanskje bruke noe pudder ja? hjelper mel?
Kanskje du kan bruke melis på øyenbrynene, så det ser ut som istapper?
kanskje ha litt blå konditorfarge i melisen?.
(har aldri prøvd. var bare en ide jeg fikk da jeg så dette bildet)
ttp://www.effektsiden.moo.no/
www.angeli.no er en god plass for sminke kjøp :wink:Opprinnelig postet av torerike
hjelper mel?
du kan jo bare prøve. men pudder går iallefall :wink:
etter at du har brukt pudder, kan du jo sminke ham litt grå for å få fram skyggene. Til håret kan du bruke: gele og spray , og sett opp haret hans . Etter det så farger du det med hvit og sølfarget spray.
Nå kan du jo finhakke isopor og strø det utover håret.
Har aldri prøvd dette selv, men det er jo vert et forsøk![]()
http://www.silverrainstudio.com/index.html
her kan kjøpe noe.
Ville ambefalt annskaffing av sminkører om det er et stort prosjekt.
Synd med effekter som ser dårlige ut. Fåær du tak i hudpleiestudnter med smikne som fag, kan de masse om teatersminke og hvordan det vil se ut iforhold til lyssetting osv.
Billig sminke kan du vel kjøpe på H&;M. Hvitt pudder, med skygge rundt øyne, og under kinnbein så de ser uthulte ut, sprukkende og lilla/bål lepper. Kanskje brue hårvoks og stå mel på håret og øyevipper for å få det til å se frosset ut?
Men som sakt, kan være vanskeloig å få det til å se troverdig ut.
Jeg dro innom det lokale teateret, Trøndelag Teater, og snakket med dem. Fikk mange tips og fikk billig sminkeMen skal sjekke litt på de linkene også. takk for hjelpa
Bokmerker