Ikkje for å vera demotiverande, men akkurat det er sånn ca. håplaust, dessverre.Hvordan sminke en 15årig gutt til å se ut som en psykisk lidende, 50 årig mann?
Ingen kan klandre meg for å ikke ha søkt gjennom forumet, for jeg har!
Fant ingen treads som gikk på hvordan man sminker en person til å se ut som en shcitsofren, 50 åring... Har tenkt litt på sånn glissent, svett hår som er klistra til hodet og bleke fjeset samt legge litt rødt rundt øynene, men hvis en på min alder, 15 år, skulle spilt denne personen ville jo alt, som feks skjeggstumper og rynker, være vekke. Hvordan skulle vi løse dette problemet? Altså spørsmålet er:
Hvordan sminke en 15årig gutt til å se ut som en psykisk lidende, 50 årig mann?
eg er rar og på avataren min står det Lordulf...Dumme meg...Jeg burde skrevet Knutegutt... Dumme meg...
Ikkje for å vera demotiverande, men akkurat det er sånn ca. håplaust, dessverre.Hvordan sminke en 15årig gutt til å se ut som en psykisk lidende, 50 årig mann?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Enig med MiniMan
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Det kan du bare glemme! Hvis ikke du ikke skal lage ansikt av latex. Da har du en mulighet. Ellers sliter du ganske heftig. Men sykisk lidende, hvit i ansiktet, ringer under øynene som om han har sovet lite osv... Akkurat det du har i tankene![]()
oada Produksjoner
Javel... Har ingen erfaring med latex. Har litt ferdigheter innenfor modelering osv, men hva vil dere si?
Altså, det skal være en melankolsk psykisk forstyrra person som skal sitte å se ut av et vindu. Etterhvert skal han bli mer og mer "vill" som om noe plager han (har grunner osv i filmen, men det er vel ikke så viktig her og nå)
Vi trenger en som skal "passe" på ham, en hjelpepleier eller noe+ han som skal sitte der...
Vi trenger faktisk litt hjelp med hvordan både hjelpepleieren og han burde se ut+ hvilket rom han burde sitte i... Har funent et veldig godt belyst rom hvor man har svære vinduer ut mot en hage. Hadde tenkt at man kunne få et preg av litt "gammeldags" stil, med sånne rike folk som får all hjelpa si hjemme.
Trenger også å vite litt hvor man får tak i slikt utsytr vi trenger. Folk fra Stavanger gjerne har noen tips? Birkemo osv?
eg er rar og på avataren min står det Lordulf...Dumme meg...Jeg burde skrevet Knutegutt... Dumme meg...
Men hvorfor må mental-pasienten være 50 år?
En trenger ikke å være gammel for å være gal.
e're all living in America
Hehe. Det er ett velig godt argument, men filmen skal kun vare 6 min. og jeg tenkte at det sikkert var lettere å forstå at en eldre er gal enn en ung, forstår? Det krever nok mye mer skuespillsprestasjoner for å få det til å virke naturlig at en 15 årig er syk enn at en 50 åring. Dessuten må det være en som er litt melankolsk og er sliten av livet... Men for all del. Det kan sikekrt være en 30+ åring... Hva tror dere funker best?
Jeg er faktisk enig med deg, bedre om han er gammel, men du har fortsatt et problem: Hvordan få en 15 åring til å se så mye eldre ut.
Hvorfor ikke bruke en 50 år gammel mann for rollen i stedet da?
e're all living in America
Jo, det er jo faktisk en mulighet![]()
Men det hadde vært best hvis det var vi som spilte siden dette er et skoleprosjekt...
Men det kan være det samme, suger bare litt at jeg ikke kjenner noen 50-årige som har skulespillertalenter, men jaja... Får prøve oss litt frem
Med mindre denne personen har en STOR rolle i filmen, tror jeg nok skolen liker bedre at dere har med en voksen i den alderen, enn en av dere som er "billig" sminka gammel.
Bokmerker