Tynn fisketråd, og så får du mora di til å hekle litt, så har du brått et fint spindelvev!
er det noen som har ideer til hvordan jeg kan lage falskt spindelvev.
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Tynn fisketråd, og så får du mora di til å hekle litt, så har du brått et fint spindelvev!
sjekk ekstramatrialet på lotr: the return of the king, der viser de hvordan de lagde det i hulen til shelob. men det er på extended edition
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Men den måten er jo sabla vanskelig å få til... Resultatet blir bra, men fremgangsmåten er vel ikke akkurat å anbefale...
Det går ann å kjøpe falskt spindelvev. Broren min har 2 sekker med det. Det ser overraskende ekte ut. 8O
Er ikke sikker hvor det selges, men det selges vel på morrobutikker.
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
vanskelig ja... anbefale nei... du må varme opp den plastgreia til 220 grader og med en gang den kommer opp til 222 så sier det poff!Opprinnelig postet av pordey2
Du må ikke ha sterkere eller svakere enn 220. Når du har smeltet det så stikker du en pinne oppi røra og legger det utover i en balje med vann og vips så har du spindelvev!
Men som sagt så er dette ikke anbefalt!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Fins det ikke en sprayboks som lager spindelvev? eller noe som likner iallfall (sånn gammel spindelvev med støv). Jeg vet dessverre ikke hvor de selger slik. Men husker å ha noe sånt i en halloween fest - kan spørre noen jeg kjenner.
Man får det sikkert på clas olson :wink:
man who casts no shadow has no soul.
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Linken fungerer ikke
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Bokmerker