Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 40

Tråd: SWAT-kostymer

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    178

Standard SWAT-kostymer

Hei!
    Jeg er ute etter 4-5 sett SWAT kostymer (drakt, vest, hodeplagg, hansker og albu- og knebeskyttere
    Noen som vet om dette er mulig å få tak i fra Norge? Enten til kjøp eller leie. Har søkt litt på google, og har funnet denne siden blant flere andre: http://www.zoogstercostumes.com/products/fw1003.html. Noen som har efaring med handel fra zoogster costumes?

EDIT: Etter nærmere undersøkelser frakter ikke zoogstercostumes til Norge. Noen som vet om kostyme forhandlere i utlandet som gjør dette?

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Standard SWAT-kostymer

Heisann. Har vært i samme problematikk selv, og på jakt etter kostymer.

Stikk innom f.eks Sandefjord Paintballs Airsoft-avdeling. Der får du i allefall kjøpt alt du trenger, og enda mer. ETT fullt kit inkl. våpen ligger vel på rundt 20 lapper. Skal du ha flere, blir det fort en del penger.

Har du ikke budsjett til det, spør en softgunklubb om å kunne spille swat-teamet ditt. Google etter Norsk Airsoft eller noe i den dur, så skal du få en liste over websider for klubber som er registert i Norsk Airsoft Forbund.

Om du er i Drammen/Oslo-området anbefaler jeg virkelig å ta kontakt med Drammen Airsoft Klubb. De er helt rå på å se ut og være SWAT, og har utdannelse fra millitæret. Var i kontakt med dem for noen år siden, og de var skikkelig gira på å være med på film.

Lykke til!

Kyrre
    Guest

Standard SWAT-kostymer

Skaff deg replica utstyr av de ekte greiene fra Hong Kong. Dette er laget for airsoftere, og er så billig du får det som privatperson, men du må fremdeles ut med noen lapper.

Fra www.uncompany.com:

- PASGT hjelm replica. (Gratis frakt)
    - Ett-huls balaklava
    - SWAT vest
    - Elbow pads
    - Knee pads

Dette er en veldig seriøs butikk. Frakta blir en del, men du får det levert mellom 3 og 7 dager med expressmail.

Eller, du kan gjøre som Ole Haldor anbefaler, å finne et Airsoft lag til å spille for deg. Spør på www.airsoftguns.info

Sitat Opprinnelig postet av OleHaldor
    Om du er i Drammen/Oslo-området anbefaler jeg virkelig å ta kontakt med Drammen Airsoft Klubb. De er helt rå på å se ut og være SWAT, og har utdannelse fra millitæret. Var i kontakt med dem for noen år siden, og de var skikkelig gira på å være med på film.
    DASK er desverre oppløst du.

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard SWAT-kostymer

www.visualcombat.com
    tror de leier ut swat kostymer, og dette er jo i norge også.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    172

Standard SWAT-kostymer

Dette ser jo kjempe bra ut! mange gode forslag!
    Er med på denne filmproduksjonen, og vi søker nå om et budsjett rundt omkring 5 000- 15 000 for å lage dolly, kjøpe kostymer (utstyr)
    og evt kran...
    Noen forslag på hvor vi kan søke, så er det bare å skyte løs
    Regner vel med rundt 500kr eller mer for èt SWAT kostyme, eller gjør vi ikke jaran"d"? :P

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    178

Standard SWAT-kostymer

Takk for alle svar. Budsjettet på kostymer ligger vel på 2000-3000 hvis vi får innvilget den støtten vi har søkt på, så de fleste alternativene dere kommer mmd vil bli i det dyreste laget. Skal ta kontakt med visual combat og høre om de leier ut, og hva dems priser er. Brukt dem før "Ustabil-Kim"?

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    95

Standard SWAT-kostymer

Sjekk med www.visualcombat.com De leier ut alt av utstyr hvis jeg har lest riktig. Blanksvåpen og innstruksjon på alt. Ikke så dyrt heller!
    oada Produksjoner

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    165

Standard SWAT-kostymer

her har du en bra vest!

http://www.sandefjordpaintball.com/i...roducts_id=967

http://www.sandefjordpaintball.com/i...roducts_id=904

den under kan du bare sy på!

setter du på svart buske får du SWAT sette ditt:P
    he meaning of justice can change from one day to the next.
    A professional solider never brings justice into the battle.
    So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.

Kyrre
    Guest

Standard SWAT-kostymer

Sitat Opprinnelig postet av drunkenM
    Nei, det der er absolutt ingen bra vest. Men dersom gjengen vil løpe rundt med utroverdig utstyr, er en slik vest midt i blinken.

Vesten jeg har linket til er derimot kopi av LAPD sin, og dessuten billigere.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard SWAT-kostymer

Hvordan endte egentlig dette innkjøpet?
    Jeg skal kjøpe SWAT lignende kostymer selv.

Noen som vet hvor jeg kan skaffe en typisk mørkeblå kjeledress?
    Fant ingen på de allerede forslåtte sidene.
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •