Last ned hele After Effects på ***Ikke link til torrentsider***, ulovelig men svin billig (gratis) :wink:
Heisann!
Jeg har i det siste begynt å få interessen for effekter osv, og vurderer sterkt å anskaffe meg AE. Kan hende jeg ikke har letet godt nok på nett, men jeg er på utkikk etter en versjon av AE som muligens er litt billigere enn 13 800kr. Kanskje en eldere versjon en CS3 eller noe?
Noen som kan hjelpe meg litt her?
Last ned hele After Effects på ***Ikke link til torrentsider***, ulovelig men svin billig (gratis) :wink:
Du har ikke låv å snakke om appz og ulovlig pirat kopierte varer ?
Jeg er litt mer seriøs enn som så. Skal IKKE laste det ned ulovelig. Noen som vet om det er mulig å få en billigere utgave av AE?
Hva skal du med AE da? Spørs jo på hvor avansert du er, men hvis du vil ha en billigere utgave så er det jo alltids den nyeste versjonen av Premiere Pro. CS3 altså. De har stappet mye rart inn i den - og kan på noen måter anses som en billigere versjon av AE.
Tja. Jeg er ikke særlig avansert. Har jo en god del erfaring med videoredigering (klipping), men er vel på amatørstadiet der fortsatt. Har prøvd AE litt, og har veldig lyst til å lære meg mer innen det å lage visuelle effekter til filmer.
Eneste problemet er at jeg sånn sett kanskje er litt for ung. Jeg er 16 år, og har ikke ubegrenset med penger, eller noen jobb. (Skal prøve så godt jeg kan å skaffe meg en liten deltidsjobb)
Jeg kan jo vurdere Premiere Pro hvis du mener det er en grei ting å starte med.
Det eneste andre alternativet jeg kan komme på, som veier noen lunde opp mot After Effects med muligheter, er Apple Motion. For å få brukt det, må du ha en Mac og kjøpe Final Cut Studio 2 - som i og for seg er en komplett pakke med alt fra klipp til lyddesign og DVD-authoring....
Det er i tillegg noen tusenlapper billigere - men så kommer det med at du må ha en Mac inn i bildet. Har du ingen penger at all, stick to the PC og dur løs med AE...
Til høsten begynner jeg på Medier og Komunikasjon på VGS, og der får/kjøper jeg en Mac. Uansett vurderer jeg nå å kjøpe Premiere Pro. Det virker som jeg kan få gjort en god del der, men skal lese litt om Apple Motion og Final Cut Studio 2 osv før jeg bestemmer meg for noe.
Jeg er/var i samme situasjon, bare nå har jeg fått meg FCP2, og er fornøyd :wink:Opprinnelig postet av Skrotnissen
Premiere Pro er vel ikke Mac kompatibelt, uansett?(med mindre man kjører Boothcamp e.l)
Bokmerker