Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    110

Standard Adobe premiere pro 1,5

Hei, kan noe sende noe linker hvor man kan få kjøpt adobe premiere pro billig?

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Standard Adobe premiere pro 1,5

Slutt med dette uendelige maset om å kjøpe produkter. I så tilfelle kjøp en piratkopi! Så lenge du ikke skal tjene penger på filmene du lager, eller ikke kommer til å lansere det på et kommersielt plan så last ned og bruk en cracket versjon. Adobe Premiere Pro funker like dårlig om man betaler for det, og supporten man får er bæsj. Med piratkopi av CS3 funker også oppdateringene, ikke at en eneste oppdateringer gjør noe som helst for å hjelpe til at noe skal funke. Adobe er det neste Microshit, bare penger og null kvalitet. Jeg er opptatt av penger jeg også, men det må da ikke gå utover kvaliteten på det jeg selger. Kan man sammenligne det med å bli self-aware? Eller en oppfølger som blir slengt sammen og lansert på notime bare fordi den første var en kassasuksess, og oppfølgeren blir som en klatt i buksa man skulle ønske ingen visste noe om. Pengene du ender opp med å bruke på et redigeringsprogram er penger du kunne brukt på rekvisita. Innen du har lært deg redigeringsprogrammet skikkelig, er det enten utdatert eller du vet at det suger skikkelig kuk. Kostymer og rekvisita kan brukes om igjen, men lisensen på et program er som en kondom.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •