Det skal da ikke være noe problem å dele det opp i så mange deler som du orker. Du klipper dem jo bare rett etter hverandre ned på tidslinjen uansett.
For å gå rett på sak, så har jeg problemer med å få importert lengre film-klipp inn i premiere pro. Det jeg fanatisk har prøvd på å få pakket inn i greia er et klipp på 2 og en halv time... Hver gang jeg prøver meg, så fryser premiere og jeg ender alltid opp med spørsmålet om å sende inn en feilrapport... plagsomt.
Anyway, med Windows movie maker går det smertfritt (helt til det kommer til redigeringen, såklart :lol: ). Jeg har sittet og grublet på om det er lurt å splitte filmen i 2 (eller 6) med moviemaker siden lengden tydeligvis er problemet... Men det å lagre film-filene tar vanligvis flere timer, så om du har en annen løsning til meg, så blir det satt pris på :wink:
Det skal da ikke være noe problem å dele det opp i så mange deler som du orker. Du klipper dem jo bare rett etter hverandre ned på tidslinjen uansett.
Akkurat kva feilmelding får du?
Kan godt vere det vil hjelpe å dele opp filmen, og det finst sikkert program som kan gjere det raskare enn Movie Maker. Google etter avi splitter, so kan det vere du finn noko.
Får egentlig ingen feilmelding :wink:
Men skal prøve.. takker.
hvilken filtype er det ?
avi, mpeg eller .... ?
ww.davk.dk
hvilken filtype er det ?
avi, mpeg eller .... ?
ww.davk.dk
Sikker på at du kjører filsystemet NTFS og ikke FAT32.? FAT32 takler ikke filer på mer en ca. 4,5GB og det kan jo være derfor
ukas ink - ink all day
Canon XM2, Premiere Pro 1.5 &; Combustion 4 should do the trick - Søm, Kristiansand S
FAT32 støtter ikkje filer større enn 4GB, men det kan vel ikkje ha noko å seie, då fila ikkje vert laga på ny når den vert importert. Greit nok, det vert laga nokre filer når lyden vert "conformed", og desse kan vere store, men då ville vel ikkje problemet oppstått før etter at fila hadde vorte importert, og conforminga var godt i gang.
Redigert:
Eg forstod det altso som at han ville importere ei filmfil som låg på harddisken frå før, ikkje overføre frå kamera.
Bokmerker