Hei,

Bare et lite tips dersom du ønsker å kjøre After Effects filtere som plugin i din Pinnacle Liquid edition.

LE Støtter BorisFX som en plugin, og BorisFX kan kjøre AE filtere, Digital Delirium m.fl .. Driver å sjekker opp om BorisFX også kan kjøre MG - Suite slik at en slipper AE totalt dersom en ikke har bruk for den

Ellers kontaktet jeg RED for å få vite litt mer om Magic Bullet så jeg siterer korrenspondanse i saken

Spørsmål fra meg.:
Hi,
I’m currently a Pinnacle Liquid Edition Pro user, But sees the need of Magic bullet Suite.

But the main cost for me would be After Effects Pro, not Magic Bullet. (adding up to a total of over 2.000$)

Will there be a standalone render/Keyframer ? or will Magic Bullet be supported in LE’s editor ??

Or do I just have to go along with the big A ?

Cheers
Tor-Bjarne Henriksen
Norway
Svaret som ikke var helt negativt er som følger.:
Hello,

We are considering all the below considerations but for now (and the next 6 months) if you want deinterlacing and a filmic Look you’ll have to use the big A…. you can use After Effects Standard version, as Pro doesn’t enhance the bullet processing at all.

--
Andrew Little
http://www.redgiantsoftware.com
Og det engelske LE forumet har også vært i kontakt og fått positive svar fra RED, samtidig som Pinnacle visstnok åpner koden for 3'rdparty developers ala RED

Tror vi får en MG for editors for LE - direkte snart, Skal holde Dere oppdatert etterhvert som saken skrider frem

MVH

Tor-Bjarne Henriksen