Hei,
Bare et lite tips dersom du ønsker å kjøre After Effects filtere som plugin i din Pinnacle Liquid edition.
LE Støtter BorisFX som en plugin, og BorisFX kan kjøre AE filtere, Digital Delirium m.fl .. Driver å sjekker opp om BorisFX også kan kjøre MG - Suite slik at en slipper AE totalt dersom en ikke har bruk for den![]()
Ellers kontaktet jeg RED for å få vite litt mer om Magic Bullet så jeg siterer korrenspondanse i saken
Spørsmål fra meg.:
Svaret som ikke var helt negativt er som følger.:Hi,
I’m currently a Pinnacle Liquid Edition Pro user, But sees the need of Magic bullet Suite.
But the main cost for me would be After Effects Pro, not Magic Bullet. (adding up to a total of over 2.000$)
Will there be a standalone render/Keyframer ? or will Magic Bullet be supported in LE’s editor ??
Or do I just have to go along with the big A ?
Cheers
Tor-Bjarne Henriksen
Norway
Og det engelske LE forumet har også vært i kontakt og fått positive svar fra RED, samtidig som Pinnacle visstnok åpner koden for 3'rdparty developers ala REDHello,
We are considering all the below considerations but for now (and the next 6 months) if you want deinterlacing and a filmic Look you’ll have to use the big A…. you can use After Effects Standard version, as Pro doesn’t enhance the bullet processing at all.
--
Andrew Little
http://www.redgiantsoftware.com
Tror vi får en MG for editors for LE - direkte snart, Skal holde Dere oppdatert etterhvert som saken skrider frem![]()
MVH
Tor-Bjarne Henriksen
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Bokmerker