-
24th January 2008, 16:29
Commodore
Aktivere buttons i DVD Studio Pro?
Har laget en meny i DVD Studio Pro med en ferdig preset. Den brukes til sceneinndeling, så jeg er nødt å ha "neste" og "hovedmeny" som også er aktive knapper.
www.ai-produksjoner.com/Bilde%202.png
På bildet har jeg kopiert de knappene som står til venstre (1-6) og linket dem til scene 7-12. Problemet er at når jeg velger "simulate" og tester menyen, så kommer aldri "pekeren" bort på knappene jeg har kopiert opp(7-12), men kun de som var i den orginale preset'en;1-6.(jeg bruker "fjernkontrollen" - pilene i simulatoren) Kan jeg aktivere disse knappene på høyresiden på et vis?
Det samme skjer om jeg slenger inn en ny knapp, til f.eks hovedmenyen igjen. Bare da kan jeg bruke knappen om jeg bruker musa i simulatoren og holder over knappen, men ikke med pilene/"fjernkontrollen".
Håper noen forstod, og på forhånd takk.
-
24th January 2008, 20:43
Aktivere buttons i DVD Studio Pro?
Trykk på en knapp og i Inspector trykker du advanced. Der skal du finne innstillinger for hva som skjer når du trykker opp/ned og høyre/venstre ut fra den knappen.
Nå har jeg ikke dvdsp her da jeg er ute på fotojobb, men jeg kan nesten garantere at du må jobbe og forske litt på manuelt arbeid der.
Har ikke selv vært ute for det problemet du nevner her, good luck!
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker