Viser resultater 1 til 9 av 9
    Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    12

Standard AVI til DigiBeta ASAP!

Hei!

Jeg holder til i Oslo, og lager en reklamefilm som skal sendes på tv2 i juli. I denne forbindelse lurer jeg på om noen kan tipse meg om hvordan jeg kan overføre mitt ferdige produkt (på DVD, miniDV eller som avi-fil) til DigiBeta, slik tv2 krever innen onsdag!

Noen som gjør dette raskt og billig i Oslo?

På forhånd takk! :wink:

Mvh. Christian.

Captain datselguf2 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Sola
    Svar
    659

Hvis du har et kamera som har DV UT så kan du spille matriell fra pcen over til kamera i gjen.
    VR-V1E HDV
    HDVlight
    Røde NTG2 (Boom og Dead cat)

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Ta kontakt med Mediateknikk !

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    12

datselguf2: jeg skal IKKE ha avi til dv, men avi eller dv eller det jeg har tilgjengelig over til DigiBeta slik at TV2 kan sende det uten å overføre selv :wink:

OlaHaldor: Takk for tipset! Jeg tar kontakt med dem i morgen, men er du sikker på at disse kan gjøre det?

Noen som har flere tips?

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Er ikke 110% sikker på om de har DigiBeta, men på den annen side ville det vært merkelig om de ikke har tilgang til det og evt. kan henvise til riktig vedkommede. De kan dog definitivt gjøre jobben, vil jeg tro.

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    12

Tusen takk for hjelpen!

Trodde dette var noe de aller fleste produksjonsselskaper hadde, men der tok jeg feil!

Man lærer så lenge man lever...

(Andre forslag btw? To er bedre enn ett :wink: )

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    13

Du kan prøve Chimney Pot, Media Netwerk eller TV Team.

Vet ikke hvor billige de er, men de to første kan hvertfall gjøre jobben. TV Team har jeg brukt en gang tidligere, men da måtte jeg gjøre selve jobben selv.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Heisann,

Snakk med http://www.videoworkshop.no/

De gjorde Digibeta av musikkvideoen min i februar. Ett eksemplar skal koste ca. 1300,- kroner der. Det er forøvrig om de ikke skal legge på alt det som skal til... det vet ikke jeg hvordan man gjør, men det er eks. antall sek. svart før filmen pluss noe sånn tone osv osv... Sikkert noen andre her som kan svare på tenker jeg. Kan være lurt å passe på å høre med de nøye hva som skal til. Timesprisene på sånt arbeid er drøyt!

PS. Kan være en idé å ikke være avhengig av å få det gjort samme dagen nestegang?
    Coming soon...

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    12

Tusen takk for alle tips!

cmfossum: Du har helt rett, dette burde jeg begynt med lenge før... men nå har jeg fått vite at TV2 ikke skal ha det før den 17. juli, så da har jeg et par uker på meg allikevel :wink:

Jeg snakket med noen fra Chimney Pot idag, og det virket som om de kunne få det til denne uken, så da ordner det seg!

Igjen - Takk for hjelpen!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •