Viser resultater 1 til 9 av 9
    Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    852

Standard Avid Mediatool

I Media tool får jeg kun opp ett master clip, selv om jeg huker av for alle prosjekter og filtyper. Prosjektene har samme media mappe så jeg kan ikke helt se hva som er problemet.

Noen som har vært borti likende? :roll:

Captain
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    682

Standard Avid Mediatool

Du kan prøve å lukke Avid og slette Avid-database-filene, de heter MSMfmid og SSMmmob. Neste gang du starter Avid, vil de da bygges opp på nytt.

Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    852

Standard Avid Mediatool

Sitat Opprinnelig postet av nilsjnesse
    Du kan prøve å lukke Avid og slette Avid-database-filene, de heter MSMfmid og SSMmmob. Neste gang du starter Avid, vil de da bygges opp på nytt.
    Skal prøve den så fort jeg er ferdig med kveldens jobb...eller hobby var det visst 8)
    Blei veldig overraska når det ikke funka helt som det skulle, dette er jo hva Avid er elsket for og hva dem virkelig kan.

EDIT:
    Får samme resultat, finner ett av masterclipene fra ett annet prosjekt, finner ikke en gang noen mediefiler i samme prosjektet som man er i... :roll:

Får prøve å grave litt i Avid forumet da.

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Standard Avid Mediatool

Hvilket format er det du prøver å få inn da?
    MFX filer?

Kanskje denne kan være til hjelp:
    http://www.avid.com/exchange/forums/post/212451.aspx
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    852

Standard Avid Mediatool

Case eller to..:
    Funne ut at 3 prosjekter som er ferdig redigert skal settes sammen til ett.

Trenger klipp fra forskjellige prosjekter til bruk om hverandre.

Spilt over fra tape og alt ligger i OMF mappa som det skal og funker ellers, men finner ingen i Media Tool! 8O

Captain
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    682

Standard Avid Mediatool

Har du drevet og flyttet rundt på filene? Jeg har opplevd at, etter slik virksomhet, har jeg måttet sette "Egenskaper > Sikkerhet > Alle tillatelser" på nytt på den mappen, for at Avid skal samarbeide med filene.

Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    852

Standard Avid Mediatool

Da jeg har testa litt/rydda litt i sikkerhet/ntfs/tillatelser, men finner kun det ene samme klippet jeg alltid fant. Mener å huske at dette bør fungere uten spesielle instillinger, men får det ikke til å fungere som det skal...

Cadet 1
    Medlem siden
    May 2007
    Svar
    2

Standard Avid Mediatool

Hmm dette skulle virke. De eneste gangene jeg har hatt problemer er med korupte filer fra firestoredisker og P2 format. Husk at hvis du skal hente klipp fra andre prosjekter kan du åpne disse prosjektenes binner i det prosjektet du jobber i.

PC
    www.mutator.no

Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    852

Standard Avid Mediatool

Får åpnet bins fra andre prosjekter uten problemer, men selve mediatool biten får jeg ikke til å fungere på min maskin. Får sparke igang laptopen en dag å se om det er samme problemet der.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •