Det er vel ingen programvare som funker best til DVX, men det er jo helt opp til deg hva slags program du liker å redigere i.
Selv vil jeg anbefale Liquid Edition![]()
Har som sagt kjøpt meg nytt kamera, Panasonic dvx100ae, det eg lurer på er:
Hvilket redigeringsprogram funker best til dvx? Har hørt en del om at sony vegas skal være bra.
Liquid edition, er det noe å satse på? I og med at eg har pinnacle studio fra før, er det en god del billigere å oppgradere til liquid, enten det er versjon 7 (som forøvrig er helt nytt) eller versjon 6.1.
Takker for all hjelp![]()
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Det er vel ingen programvare som funker best til DVX, men det er jo helt opp til deg hva slags program du liker å redigere i.
Selv vil jeg anbefale Liquid Edition![]()
ww.ustedalen.com
Gå for en av Vegas, Premiere og Liquid Edition. Har vært tusenvis av positive omtaler av disse programmene. La oss ikke diskutere hvilken av dem 3 er best, for alle har forskjellige meninger
DVX har ikke spesielt komprimert DV som kan bare brukes på et program. Det er bare et kamera som har ingenting med andre program å gjøre akkurat som alle andre kameraene.
Alle program fungerer vel ikke da det er avhengig av at programmet støtter 25P... Men alle de overnevnte gjør vel det...
Det var det eg tenkte på.Opprinnelig postet av HenrikSolberg
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Vegas er best for Dvx100. Det gjør det såre enkelt å blande 25p og 50i, gjøre 50i til 25p osv. Er bare å spørre alle proffene på dvxuser.com, de bruker (nesten) alle Vegas, og sier at siden de fant det så har de aldri sett tilbake.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Ka med det nye Avid liquid 7?
Koster bare 299$ (ca. 1800kr) viss du oppgraderer fra studio.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Jeg meiner det er mere krativiteten det går på enn pogrammet.. Liker du Studio, kommer du sikkert til å like LE, og har du lyst til å prøve noe annet, så gjør det..![]()
innacle studio 9 og fantasi, Alt du trenger!
Bokmerker