Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: bilde i A:M??

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Standard bilde i A:M??

Jeg har nå fått meg A:M, men det er noe jeg lurer VELDIG på. Det jeg lurer på er:
    Hvordan få satt animerte figurer inn i et bilde?
    Og da tenker jeg ikke bare på å sette det OVER bildet, men INN i bildet, slik at figuren kan ha armen sin over skulderen til en person på bildet. Så at det var gjort på en film jeg lastet ned på hash.com, og har veldig lyst til å få det til selv!
    Noen som vet hvordan?

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Trondheim
    Svar
    322

Det skal gå å bruke layer (lag) i choreogrphy.. Men jeg har ikke brukt det så jeg kan nok ikke hjelpe deg der
    Another Generation ®
    Entertainment Project

www.agep.biz

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: bilde i A:M??

Et par måneder til, så kan jeg sikkert hjelpe deg - eller omvendt, hehe

Det skal være i layers som agep sa, eller klippe ut bildet hvor personen står foran. Trodde at man så hvordan i videoen du nevnte? kanskje jeg husket feil

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Det er vist i filmen, at det er to bilder, et helt bilde bak med figuren oppå, så deretter et bilde forann som er klipt ut av bilde bak. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det...

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Men når vi først snakker om A:M, noen som vet om et sted man kan laste ned ferdige modeller gratis? (Bortsett fra www.hash.com)

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Sitat Opprinnelig postet av Mazter_Man
    Men når vi først snakker om A:M, noen som vet om et sted man kan laste ned ferdige modeller gratis? (Bortsett fra www.hash.com)
    www.google.no har du prøvd den? :lol:
    finner MASSE der viss du søker på free a:m models og slike ting, og da mener jeg masse
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Jeg har prøvd det, men det kom så alt for mye tull i tillegg, så da postet jeg heller en melding her siden jeg allerede hadde lagd denne topicen, i håp om noen som visste om noen BRA sider med MANGE models. Men takk :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Det er vist i en film, at det er to bilder, et helt bilde bak med figuren oppå, så deretter et bilde forann som er klipt ut av bilde bak. jeg vet selvsagt ikke hvordan man gjør det... :cry:
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Sitat Opprinnelig postet av Mazter_Man
    Jeg har prøvd det, men det kom så alt for mye tull i tillegg, så da postet jeg heller en melding her siden jeg allerede hadde lagd denne topicen, i håp om noen som visste om noen BRA sider med MANGE models. Men takk :wink:
    tror det er noe som heter animation pit stop, men husker ikke adressen :cry: :wink:
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •