Lopez... Det heter "brenne en mac". Alt annet er feil.
har en film eksportert fra after effects, den er .mov og er på 2,5gb.
skal brenne den ut på dvd slik at den kan spilles av på DVD etterpå.
Har leopard, hvilket prog bruker jeg for å gjøre dette enklest mulig? trenger ikke meny eller lignende tullball =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Lopez... Det heter "brenne en mac". Alt annet er feil.
så mye aggresjon i deg kenny. hehe.
Ta den inn i iDVD f.eks. det følger jo med alle macer nå om dagen. bortsett fra det er det nok ingen "gratis" muligheter
NPS Film &; Video
www.npsfilm.com
*Sony - HVR-V1e - Solgt
*Canon EOS 7D
*SG Pro r3
*Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
*RedRock Micro M2 Encore, RedRock MatteBox, FollowFocus, mm.
*RedRock MicroRemote *SOON TO COME*
*MacBook PRO 17" (4GB ram)
*Final Cut Studio 2 &; Adobe Master CS4 *www.youtube.com/npsfilm
He's on to me.
Vil anbefale at du anskaffer deg Toast, først som sist. Den kan i likhet med f.eks. Nero i Windows, konvertere video slik at det blir riktig format for å spille av på DVD-spiller.
Ellers, har du ikke FCS? Med DVD Studio Pro? Mulig jeg husker totalt feil.![]()
det ble idvd med one step video, funket som bare det =)
Dette kunne du ha testet ut på egenhånd. ærlig talt. Hva blir det neste gang? Skal du spørre om hvordan man "brenner en cd så man kan høre på den i cd-spilleren"
jeg testet først ut idvd før jeg spurte, men den brukte 35 minutter på 3 minutter film, med MEGAFET ROTERENDE BILDESKIFTENDE meny og møkkkvalitetet å selve filmen.
derfor spurte jeg.
Dessuten er du stygg og jeg håper du tryner på isen og piercer nesa di med dine egne tenner. Det hadde vært dritfett.
Så du ga opp med en gang fordi du ikke klarer noenting. Sånn var jentene i klassen min på medialinja husker jeg. Dumme altså.
Bokmerker