prøv å brenne den ene dvd'en på en størrelse på overkant av 1,5 gb og se om det er kvalitetsforskjell, noe jeg mener det ikke vil være (men ærlig talt, har ikke peiling) hvis det ikke funker, nei da får du vel bare justere opp størrelsen. lykke til
Hei. Jeg har to filmer på 1,5 timer hver. Jeg må brenne ut begge på en DVD plate. Størrelsen er ikke på mer en 1,5gb på hver av dem. Så størrelsemessig burde det jo ikke vært noe problem? Men "Sony Architect" ser på ting annerledes.
Hvordan gjør jeg dette. Burde jo være fult mulig? Så lenge kvaliteten senkes?
prøv å brenne den ene dvd'en på en størrelse på overkant av 1,5 gb og se om det er kvalitetsforskjell, noe jeg mener det ikke vil være (men ærlig talt, har ikke peiling) hvis det ikke funker, nei da får du vel bare justere opp størrelsen. lykke til
Jeg tror ikke du helt forstå problemet. Problemet er at når jeg legger inn en fil på 1,5gb og som varer 1 og en halv time. Er DVD en helt full. Jeg får ikke lagt inn noe mer. Men jeg vil ha en film til som er like lang inn på samme DVD. Hvordan?
forstår nok ikke helt hva du prøver å formidle, men mener da at det bare er å senke kvaliteten og krysse fingrene
har du derimot allerede brent filmen på dvd må du nok finne deg en plate å brenne på med mindre både skiva og brenneren er av type dvd+rw ell dvd-rw (er ikke sikker på dvd-rw)
Regner med at du vil brenne ut på en 120 minutters DVD.
Altså, du sier at filmen er på 1,5 timer, som også er 90 minutter. Du har 2 filmer.
Regnestykke: 90 minutter + 90 minutter = 180 minutter.
Det er som å prøve å helle 2 liter vann i en 1 liters bøtte. Det renner over!
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Ja. Det har jeg også forstått. Men burde ikke dette være mulig å ordne, det er da digitalt ikke tape?
komprimer filen da.
ilm hardt, film stil, film med Panasonic uten tvil!
Det er kanskje ikke det beste programmet men nero fikser dette problemet helt uten problemer, har brukt det noen ganger selv.
Det er jo en mulig løsning.
ony vx2100
Deathlense fisheye
Røde videomic
sony vegas 7
Kjøp deg en dual-layer plate![]()
Evt gå for en Blu-Ray/HD-DVD/Combi-brenner, så slipper du problemet.
n00b!
o!
Bokmerker