Viser resultater 1 til 3 av 3
    Cadet 3
    Medlem siden
    Dec 2005
    Svar
    7

Standard Capture med Final Cut Express 4

Heisann

Jeg har nylig anskaffet meg både IMac og FCE 4 for videoredigering. Noen her på forumet som kan hjelpe meg med følgende: Når jeg trykker capture ønsker jeg at FCE lagrer filmsekvensene i separate filer uten at jeg må starte/stoppe capture-funksjonen. Dvs. lager en fil for hver gang jeg stoppet kamera under filming. Mulig dette var klønete formulert, men jeg mener å ha hørt at det er noen innstillinger som må gjøres på forhånd for å aktivere denne lagringsfunksjonen. Anybody??

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Standard Sv: Capture med Final Cut Express 4

Jeg er usikker på om du vil få lagret nye, "fysiske" videofiler på disk. Har heller ikke FCP forran meg her, men om du har User Preferences eller System Preferences for FCE der, skal du ha mulighet til å stille inn noe med å benytte deg av "New clip on start/stop". Sjekk manualen. Help > søk.

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,293

Standard Sv: Capture med Final Cut Express 4

Du vil nok såvidt jeg vet ikke få flere videofiler for hver start og stopp, men det du kan gjøre er å ta inn alt materialet, og så gå i menyen og velge Mark -> DV Start/stop detect. Da deler den opp klippene etter start og stopp.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •