Viser resultater 1 til 3 av 3
    Commander
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hønefoss
    Svar
    432

Standard Colorproblemer

Hallo, jeg har et stort problem i Color.

Det bare skjedde plutselig, jeg kan ikke huske å ha trykket på noe spesielt, men nå er det i alle fall slik at preview vinduet ikke fungerer, den viser bare et par farger fra selve klippet, som knall blå, knall rød og knall grønn, resten av klippet er svart, men jeg ser av konturene at det faktisk ER selve originalklippet det viser.

Dette gjør det følgelig umulig å endre fargene, jeg kan fortsatt fargekorrigere det, men det gir ikke resultater før jeg setter opp en farge på full guffe så halve klippet f.eks blir farget ekstremt grønt og alt jeg ser er noe grønt og noe svart.

Hva har skjedd? noen måte å fikse det på?

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Standard Sv: Colorproblemer

Kan du slenge over screenshot? Hvilken hardware sitter du på? Hvilket rom skjedde dette i? Prim. In/out? Color FX? Secondaries?

Commander
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hønefoss
    Svar
    432

Standard Sv: Colorproblemer

leste på support forumet på apples hjemmesider om en som har samme problemet, det virker som om han fikk det til å funke ved å ta ut et av grafikkkortene, men jeg sitter på en Imac så det funker vel ikke for meg. Han la ut et bilde som viser det samme problemet som jeg har litt ned på sida:

http://discussions.apple.com/thread....241&;tstart=30

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •