Har du Premiere, så kan du bare rendre hele sekvenser ut i omtrent hva slags stilllbildeformat du vil, du kan også rendre ut som animerte GIF om du vil.
Jeg lurer på hvordan du kan dele opp en video til seperate bilder. Som dere vet så er det 24 bilder i sekundet. Hvordan deler jeg de op så jeg kan bruke dem i photoshop? Jeg vil lage noen morsome gifs og litt san!![]()
Og adde noe greier i filmen kansje! :wink:
Så hvordan deler jeg opp filmen? Trenger jeg noen program?![]()
Har du Premiere, så kan du bare rendre hele sekvenser ut i omtrent hva slags stilllbildeformat du vil, du kan også rendre ut som animerte GIF om du vil.
Jeg har photoshop cs2 og imageready... =/
Men jeg har hørt om noen programer då.
Som virtualdub greie og noe felere som jeg ikke husker. Men det finns vell ikke photoshop add-ons som kan dele opp filmklipp eller er det bare programer. I så fall pls nevn noen enkle...
Vet ikke om det er kun nå i CS3 eller om det har vært der siden tidenes morgen - mener du skal kunne importere en AVI til ImageReady.
NVM, jeg fikk til VirtualDubMod. Det var temelig easy azz!![]()
Jeg har laget en test. Den lagde jeg på 4 minuter så ikke tenk at det er noe vidunderlig! :wink:
![]()
Du har ImageReady i CS3-pakka di? Jeg klarer ikke finne annet enn erstatningsprogrammet, Fyrverkeri. Verk being the key word!Opprinnelig postet av OlaHaldor
Jeg har aldri hatt behov for å bruke Image Ready - kan godt være den ikke er i CS3 ? Har ærlig talt ikke sett etter den, men regna bare med den var der.
Fireworks er jeg ikke særlig fan av - fikk det demonstrert på en messe en gang, men ting virker uhorvelig knotete.. Men mulighetene for å legge inn interaktivitet (lage menyer etc og bare poppe dem ut til html etc) virker jo lovende - dog - det er ikke det JEG driver med. Det blir bare smør på flesk (:
Bokmerker