Viskelær...
Ikkje som eg veit om, men du kan eksportere som filmstrip, importere denne i photoshop, og fjerne sikkerheitslina der, ramme for ramme.
Ein kan og gjere dette i After Effects.
Finnes det noen plug ins til premiere som er som et digitalt viskel.
eller et gratis program som gjør det?
et eksempel på hva det ka brukes til:
en skuespiller skal gjøre et stunt forran en bluescreen, så kan man viskle ut sikkerhets tråden bak skuespilleren.
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Viskelær...
Ikkje som eg veit om, men du kan eksportere som filmstrip, importere denne i photoshop, og fjerne sikkerheitslina der, ramme for ramme.
Ein kan og gjere dette i After Effects.
AE fins det forskjellige måte å gjøre det på. Det er vanlig å bruke Mask. Tviler at det fins viskler-plugin særlig hvis den skal viskle noe bort blir bakgrunnen usynlig. Også må man trolig viskle bort hver frame?
Og du snakker om personen på tråd med bluescreen bak - det er lettere å bruke ultratynn eller blå tråd enn å viskle bort hver frame. Det blir da usynlig for kameraet ser ikke forskjell på tråden og bakgrunnen.
Det fins mange enklere måter å "viskle" bort. Men det kommer alltid an på situasjon og hvordan du vil gjøre det på.
hvis du bruker stativ og ikke har tenkt å røre på det kan du bare ta bilde/snapshot av bakgrunnen (når ingen står der) og lime den over snora, men det er sikkert enklere sånn som Melwasul sier
edit: jeg mente lime digitalt :P
det med bluescreen og snora var bare et eksempel da.
finnes det noe program for det?
og hvordan editer jeg 1 frame i premiere
Edit:
i denne videoen snakker de om dette:
http://img-nex.kongisking.net/kong/m...o_qt6_high.mov (direkte link)
Som sagt, eg trur ikkje det finst nokon plugins som kan gjere det. Du må inn i Photoshop eller andre biletbehandlingsprogram som takler filmstrips.
Eksporter det klippet/den delen av klippet du vil endre på som filmstrip. Då får du ei .flm-fil, som kan opnast i Photoshop. Det består av to kolonner med bilete, eit for kvar frame. Ver merksam på at det å arbeide med filmstriper i Photoshop krever mykje maskinkraft eller tålmodigheit. Til fleire frames, til tyngre jobb for maskina.
ok. jeg har ikke photoshop :cry: går det ann i åpne i andre programmer?
Kan vere, men eg veit ikkje. Eit alternativ, som er endå meir tungvint, er å eksportere alle enkeltframesa. Eksporter som BMP. Då vil du få enkeltbilete som er nummererte. Desse er vanlege .bmp-filer, som kan opnast i alle biletbehandlingsprogram, t.d. Paint. (Om du ynskjer noko litt meir avansert, so kan du prøve opensourceprogrammet GIMP. Du må laste ned både "GTK+ 2 for Windows" og "The GIMP for Windows". GTK+ må installerast fyrst.)
Når du har redigert alle bileta, kan du eksportere dei inn att i Premiere enkelt. I Import-dialogen i PPro, finn mappa med bileta, og merk det fyrste bilete i sekvensen (som heiter t.d. file0001.bmp), hak av "Numbered Stills" (trur det er nede i venstre hjørne av vindauget), og velg import.
Opprinnelig postet av Premiere Help
Takk incanus nå fikk jeg det til!!
Bokmerker