Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Sep 2006
    Svar
    54

Standard Dropped xx frames

Hei.
    Når jeg spiller inn film fra et miniDV kamera inn til Adobe PPRO, står det alltid at "Dropped xx frames", xx er det samme som antallet som står der den og den gangen.

Hvorfor skjer det?
    Hva gjør det?
    Hva kan jeg gjøre for å endre på det?
    ja, skeptisk...

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Dette skjer fordi maskinen har problemer med å lagre bildene til harddisken. Det kan være DV-tapen det er noe galt med, men dette har for min del vært ytterst sjeldent. Jeg vil tro at det er harddisken din som er problemet. Skal du legge inn film burde du slå av alle andre programmer. Samtidig burde du velge en annen partisjon enn C:.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    193

I tillegg til det dahlskebank sier så bør du også ta opp i SP hastighet på kameraet, ikke vær gniten på teipen og velg LP, da blir bare sjansen for forstyrrelser større.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Sep 2006
    Svar
    54

Har ikke sett svarene jeg.
    Jeg lagrer ikke på C: og jeg har stilt inn kameraet på SP.
    Når jeg stilte spørsmålet første gang, ble det filmet med et Canon MV901 og Canon MV900, men når jeg har filmet med Panasonic NV-GS300 får jeg fortsatt over to hundre dropped frames.
    For innspilling av filmen fra Canon kameraet brukte jeg Adobe PPRO, og Panasonic kameraet brukte jeg Sony Vegas.
    ja, skeptisk...

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Prøv å bruk WinDV til overføringa.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Vurdert å slå av porrnedlastningen? Om du har slått av absolutt alle andre programmer, EVERYONE! som Oldman ville sagt, og det fortsatt er problemer, da har du en Leon inni maskinen din. Kanskje PCen din rett og slett er for dårlig, noe jeg tviler på siden du har firewire inngang. Hva med en runde defragmentering på disken du legger inn film på?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •