Viser resultater 1 til 3 av 3
    Cadet 1
    Medlem siden
    Sep 2006
    Svar
    2

Standard DV film direkte på DVD. Gratisprogram?

Jeg skal overføre en stor mengde VHS til DVD plater. Det blir ikke nødvendig å lage menyer el. Jeg vil kun ha det som er på VHS filmene over på DVD plater. For å gjøre dette fortest mulig vil jeg gjerne ha et program som fungerer som en DVD opptaker. Det er ikke aktuelt å kjøpe en DVD opptaker. Jeg fant et program som het MovieFactory, men dette kostet penger og jeg har et veldig stramt budsjett.

Jeg klarer å overføre fra VHS til PC via DV kameraet, men jeg vil ha fra DV kameraet direkte til DVD. Altså er jeg ute etter et gratisprogram som gjør det samme som MovieFactory.

Er det noen som vet om et program, eller evt. en annen måte å gjøre det like fort på?

Takker for alle svar
    Mvh
    Christian

Cadet 1
    Medlem siden
    Sep 2006
    Svar
    2

Jeg prøver igjen. Kan til nøds betale litt for programmet, men helst så lite som mulig. Noen som da har alternativer?

Mvh
    Christian

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    392

Jeg vet ikke om noen programmer som gjør dette real time. Det kan være det finnes, men iallfall ikke noenlunde gratis. Skal du ha dette må du ut med noen kroner.

Men jeg vet om hardware baserte løsninger. Matrox RX.100 tar inn DV eller analoge signaler og konverterer til Mpeg2 i realtime.
    http://www.matrox.com/video/products...mepro/home.cfm

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •