Er ingen ekspert på området, men går det ikke ann å bare lage fem forskjellige filmer, en for hver kameravinkel?
Da jeg er ny her har jeg ingen planer om å lese igjennom hele forumet for å finne om noen har nevnt dette tidligere. Den søke funksjonen fungerer ikke særlig bra heller. :cry:
The problem at hand:
Filmet en konsert med 5 kameraer. Istedenfor å måtte klippe og redigere i disse 45 minuttene med musikk jeg ikke liker og en lyssetting som ikke fungerte(tror ikke lyden ble særlig bra, men heldigvis ikke mitt område 8) ), vil jeg lage en DVD hvor man kan velge hvilken vinkel man vil se konserten ifra. Kanskje jeg bare drømmer om dette fordi jeg har en "choose angle"-aktig funksjon i PowerDVD.
Noen som vet om dette er mulig? Finner ingen støtte for det i Encore.
Vil ha det slik at man kan bytte vinkel akkurat når som helst under filmen, på samme måte som man kan bytte subtitle og lydspor.
Du kan gjøre det slikt ja. At man kan velge vinkel. Men lurer på om det bare er mulig med 2 forskjellige om gangen. Uansett skal du ha 5 vinkler å velge mellom, må du ha 5 hele filmer med de forskjellige vinklene. Tror du kan gjøre det med sonic. Du velger egentlig ikke "vinkel", men du velger video spor som er synkronisert opp mot hverandre.
Men du får ikke plass til 5 X 45 minutter film på en DVD. Hvis du ikke komprimerer ganske hardt da!
Plassen og komprimering er samma f8)8)n.
Uansett skal jeg kun ha et lydspor, og med dagens nye dual-layer DVD'er tror jeg det skal være fullt mulig å trøkke 225min. Når jeg tenker etter er det vel bare 4 vinkler...
Anywho,
det programmet du nevnte, GeEzah`:
Har du et fullt navn på det programmet?Tror du kan gjøre det med sonic.
Tror det er snakk om Sonic Foundry DVD Architect.
Last ned en tutorial fra www.downloads.com
stemmer
Bokmerker