Om du nytter Adobe Encore, ta ein titt på nokre tutorials på denne sida:
http://doogs.sitesled.com/downloads.htm
Den du leiter etter, t.d. #12 under Basic, eller #13 under Intermediate.
Er det noen som vet hvordan jeg lager hemmelig bonus på en dvd meny?
Om du nytter Adobe Encore, ta ein titt på nokre tutorials på denne sida:
http://doogs.sitesled.com/downloads.htm
Den du leiter etter, t.d. #12 under Basic, eller #13 under Intermediate.
hvad mener du med "Hemmelig" ?
ww.davk.dk
"Hemmlig" er slik at du kan taste en DVD "kode" og så kommer det "hemmlige" opp..En film , et klipp , en meny som leder deg videre...
I dream for a living"
-Steven Spielberg
Åhh!!! Går det ann i pinnacle eller Adobe After Effects 6.0?
Finnes det DVD'er som har "koder" for å få frem easter eggs? Jeg antar det er easter eggs du vil ha sondre. De fleste easter eggs er knapper som ikke er synlige, slik at man må vite hvor man skal trykke, når man skal trykke enter, eller hvor man må forflytte seg i menyen.
I Encore er det bare lage en vanlig DVD meny, legge til en knapp som vil starte ditt hemmelige bonus, og så fjerner du alt som gjør at knappen vises i menyen.
AE er ikkje eit DVD-authoring prog, men eit effektprog, so det kan ikkje brukast.Opprinnelig postet av Mazter_Man
Ustedalen vil nok og seie dette: Pinnacle er ein softwareprodusent, ikkje eit program. Reknar med du nytter Pinnacle Studio 9. Veit ikkje om det er mogeleg der, men ville ikkje tru det.
EDIT:
Ja, det finnes (om ikkje akkurat på den måten du meiner). Helly Hansen gav for eit par år sidan ut ein gratis DVD (Lifted), med skikøyring og snøbrettkøyring (deira teamkøyrarar). Denne hadde ein bonusfilm, som ein måtte taste inn ein talkode for å få sjå.Opprinnelig postet av dahlskebank
Men denne var jo ikkje skjult på den måten. Det var ein knapp i menyen som heitte "Bonus", som førde til ein meny med ein num pad, der ein då måtte taste inn året då Helly Hansen vart starta (1877) for å kome til bonusfilmen.
Skjønner ikke poenget med hemmelig kode. Virker kanskje gøy for noen, men når jeg har betalt for dvden vil jeg ikke snoke/bruke tid på å finne videoen :/
Melwasul:
Det er som oftest ekstra stoff som ikke er en del av filmen. Feks Memento kan man se i kronologisk rekkefølge hvis man trykker enter riktig tidspunkt i menyen. Det har ingenting med selve filmen å gjøre, og er bare en ekstra bonus.
Den der var ikke dumt egentlig - da blir det kanskje lettere å forstå handlingen. Men skjult knapp er kanskje dumt eller vanskelig for uvitne folk (som meg), hehe. Regner med at det er et nettsed med samling av informasjon om hvordan man jukser seg fram med forskjellige dvd?Opprinnelig postet av dahlskebank
Bokmerker