Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 11
    Guest

Standard Eksplosjoner etc etc...!?

Er det noen som vet om noen programmer hvor man kan lage eksplosjoner, lys fra våpen og evt. kuler? og andre fancy effects? A la "Slå på ring"?

Vennligst svar hvis du vet noe eksakt, har hørt om noe liknene, eller vet generelt hvordan det kan gjøres.
    Det beste hadde hvert full info, og navn på redigeringsprogram.

Takk.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Du har jo en haug av programmer som gjør slikt, deriblant After Effects, diverse 3d programmer (Max, Lightwave, Maya o.l) Disse er jo relativt dyre programmer, så om du ikke satser noe utover hobbybasis - spør heller noen om de kan gjøre det for deg (!)

I tilfelle du har AE - google etter noen tutorials - ligger masse på nettet. Evnt kjøp Total Training DVD / Lynda Essential Training.
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Du kan sjekke ut EffectsLab på http://fxhome.com/. Det er ganske billeg, og har mogelegheit for å lage nokre enkle eksplosjonar og ein del anna meiner eg.

Guest

Takk skal dere ha, begge to!

FLOTT :!:

Jeg blir veldig glad for mer forslag! Så hvis dere har noen liggende, vennligst reply! :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    230

Prøv med partikkler i Blender, det er gratis og fåes her, www.blender.org jeg tror også det ligger noen eksplosjoner for blender på nett, men husker ikke URLen, du får søke litt rundt på sidene deres.
    ww.blender3d.no

Guest

Sitat Opprinnelig postet av Polarbear
    Prøv med partikkler i Blender, det er gratis og fåes her, www.blender.org jeg tror også det ligger noen eksplosjoner for blender på nett, men husker ikke URLen, du får søke litt rundt på sidene deres.
    Takk skal du ha Polarbear!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Sep 2006
    Svar
    54

Har noen en link til tutorial for dette i AE?
    ja, skeptisk...

Lieutenant
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    97

AE er egentlig ikke noen anbefaling når det kommer til å lage eksplosjoner, men du kan gjøre finetouch på dem i AE. Bruk eksempel blender og bruk particles der eller last ned en demo av et program. Max og Maya skal begge være ekstremt bra, men de er veldig dyre.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Sitat Opprinnelig postet av Oter4D
    AE er egentlig ikke noen anbefaling når det kommer til å lage eksplosjoner, men du kan gjøre finetouch på dem i AE. Bruk eksempel blender og bruk particles der eller last ned en demo av et program. Max og Maya skal begge være ekstremt bra, men de er veldig dyre.
    Word! Finjustering etc bør gjøres i AE, og heller lage selve komp i blender, max, maya, lightwave, canvas e.l.

Til dere som spør om eksplosjoner: Jeg kan godt lage noen enkle i max, deretter rendere ut i .avi / .mov å sende (om noen er interessert)
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Lieutenant
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    97

Har du Max bruker du Particle Flow, eller Overburn om jeg har rett?

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •