Hei.
Jeg har nylig formatert hardisken min fra Vista til XP Pro.
Da jeg hadde vista fungerte alle mine Adobe programmer strålende, bortsett fra at det gikk litt for sakte...
Uansett jeg hadde Encore DVD 2.0 der også å da fungerte det fint å importere filmfiler, alle slaks filer så lenge de hadde den størrelsen osv.
Men nå etter at jeg installerte programmet på XP igjen så går det ikke ann å importere filmer (før jeg installerte Vista fungere Encore i XP). Hverken som Asset eller Timeline.
Hvis jeg importerer en kort film på 6 sek. så kommer den opp til ca 70%
(eller 32 grønne streker) så begynner det å gå sakte. Da går det sakte men sikkert opp til 100% å der blir den stående.. Etter 30sek til 2 min så faller den ned til 70% igjen... Og slik går det hele tiden. Jeg satt den på en hel natt (ca 7 timer) og da jeg våknet morgnen etter holdt den fortsatt på slik.
Har søkt etter oppdateringer, men det ser ikke ut til at det finnes noen for Adobe Encore DVD 2.0.
Så nå spør jeg dere om hjelp. Takk til alle som har noe fornuftig og komme med![]()
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Bokmerker