Hei.
Jeg spørte om det samme for en stund siden. Her er linken
Det funga for meg.. Eller har du fått det til??
Heisann 8) Jeg er ferdig med min meny i DVD Encore og har kun en liten oppussing igjen. I starten vil jeg at linkene mine (teksten) skal komme fram etter 9 sekunder når meny'en først avspilles. Hensikten med det er at først er meny'en helt svart (med bakgrunnsmusikk) de 9 første sekundene. Så begynner musikken å dunke og da vil jeg at teksten, altså Play knappen min, skal komme (tone) fram. Noen som vet hvordan dette gjøres i Adobe Encore DVD 2.0?
Hei.
Jeg spørte om det samme for en stund siden. Her er linken
Det funga for meg.. Eller har du fått det til??
Går bachelor i flerkameraproduksjon-teknikk, Høgskolen i Lillehammer.
Hjemmeside: http://ostbymedia.no/
Han fekk svar frå meg på Diskusjon.no for ei stund sidan, med link til same tutorial (rett link på fyrste forsøk denne gongen...), og har ikkje latt høyre frå seg der heller, so eg reknar med det gjekk.
Ja, hehe. Takker for svaret ditt IncanusTrudde ikke eg hadde spurt om dette spørsmålet på denne siden, men det hadde jeg visst. Husker at jeg trykte på Submit, men det kom bare "Siden kan ikke vises" i Firefox. Regna med at den ikke ble registrert så jeg spurte heller om det samme på Diskusjon.no, og der svarte Incanus meg ganske kjapt, og jeg fikk det til!
Bokmerker