Bryce 5 er svært enkelt - men er egentlig et program som lager landskap. Men du kan ikke lage egen form, og må bruke kule, firkant osv...
Animation:Master skal ikke være vanskelig, så langt jeg har sett fra tutorial-videoene.
Hva tenker du å lage?
Finst det noen enkle 3D program der ute?
Har prøvd 3D Studio Max 5 eg gang i tiden, men eg ga opp etter 5 minutter...
Har tenkt å lage en enkel firma/intro logo....
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Bryce 5 er svært enkelt - men er egentlig et program som lager landskap. Men du kan ikke lage egen form, og må bruke kule, firkant osv...
Animation:Master skal ikke være vanskelig, så langt jeg har sett fra tutorial-videoene.
Hva tenker du å lage?
Hakje peiling ennå, må se hva programmene er gode for...
Ser litt på det Master programmet nå.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Det kommer kanskje ikke overraskende at jeg så absolutt anbefaler Animation:Master![]()
Men har du bare intensjon om å lage en logo og andre småting kan det kanskje være lurt å se litt på Ulead Cool 3D
Kan disse programene brukes til åanimere biler også?
Og hvor finner man dem?
Ser du skriver animere, men tenker du på å animere biler eller å modellere biler?Opprinnelig postet av thomasll
blir jo å lage biler selv....helt fra bunden av...
modelere altså. Hmmm, det er fullt mulig å lage kjøretøy i A:M, selv om A:M ikke er det best egnet for det (A:M er vel best på organsik modellering fremfor mekanisk). Detter er en bil jeg har laget i A:M (ganske tidkrevende må sies http://agep.biz/bilder/mclarendesktop.jpg). Ulead Cool 3D er vel ikke et modelleringsprogram i den forstand. Ulead omhandler mest simple shapes, 3Dtekst og forskjellige effekter (barnslig enkelt å lære seg, men det er også "begrenset" hva du kan lage i det. De andre programmene har jeg ikke så mye erfaring medOpprinnelig postet av thomasll
har du link til det programme du brukte til å lage den bilen i??
Bilen var jo drit bra lagd!!! 8O![]()
Hvor lang tid brukte du?
Takk. Brukte lang tid jaOpprinnelig postet av thomasll
Programmet heter Animation:Master og du finner det her www.hash.com. Desverre finnes det ikke noen demo/trial utgave av det
Bokmerker