Viser resultater 1 til 6 av 6
    Evil_Ash
    Guest

Standard Ett merkelig problem...

Jeg sitter her med ett veldig merkelig problem, som jeg håper at noen har ett svar på. Her er situasjonen:

Jeg har sittet i hele dag å redigert på en film. Jeg fikk gjort nesten alt ferdig. Jeg bruker ett program som heter Adobe Premiere 6.0. Med dette programmet jobbet jeg intenst og lenge. Når jeg ble oppringt av en kamerat som spurte om jeg skulle bli med på kafe', lagret jeg prosjektet mitt og lukket programmet. Jeg dro da ut og hygget meg. Etter å ha hygget meg der dro jeg hjem for å fortsette på mitt prosjekt. Jeg åpnet prosjektet å til min store forbauselse hadde det skjedd noe rart.

Rar ting #1: Det som jeg hadde redigert på "timelinen" var plutselig borte.
    Hele "timelinen" var helt tom! Alt som jeg hadde klippet og redigert var sporløst borte!

Rar ting #2: Selvom "timelinen" er helt tom viser "preview" greia øverst på timelinen at ting har blitt "rendret". (litt vanskelig og forklare den der.)

Rar ting #3: I prosjekt vindu øverst i venstre hjørnet (der du har alt det man har "importet") heter ikke lenger filene det de het før, men alle filene heter -1. (Dette er seriøst vanskelig å forklare.) Det går heller ikke ann og spille av filene.

Jeg skjønner ikkeno!

Her er ting jeg ikke har gjort forresten:

Jeg har ikke flytta mappene med video filene rundt omkring.

Jeg har ikke flytta og gjort noe sånn i det hele tatt!

Er det noen som har opplevd det her? :?:

Commander
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Moss
    Svar
    382

Heisann!
    Dette er en kjent bug i Premiere 6.
    Det som har skjedd er at referansetabellen i prosjektfilen din (den som peker til videosnuttene) har blitt ødelagt på en eller annen måte. For en god stund tilbake (da dette forumet fortsatt het NADF) var det en tråd om dette også.

Det finnes en fix for dette ute på nettet et sted, du må nesten bare prøve å søke. Jeg fant en side da jeg hadde det problemet hvor jeg kunne laste opp prosjektfilen så tok et script tak i den, reparerte den og sendte den tilbake på mail. Sjekk om du klarer å finne den siden igjen. Jeg har ikke lenger URL'n til den...

Lykke til!
    ill pipe for beer!

Evil_Ash
    Guest

Takk for svar. Setter stor pris på det. jeg skal prøve å søke etter noe....

Evil_Ash
    Guest

JEG FIKK FIKSA DET!!

Døds bra! Jeg satt her å trodde jeg måtte gjøre alt på nytt..

Tusen takk for hjelp Kjetilr!

Hvis noen andre skulle i fremtiden få dette problemet er det bare å gå hit:

http://www.xs4all.nl/~jhariot/html/premiere.html

Da fikser det seg!

Commander
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Moss
    Svar
    382

Bare hyggelig

Flott at du la ut linken. Den er kjekk å ta vare på.

Cheers!
    ill pipe for beer!

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard ahh

ahhh, dere aner ikke hvor mange timer med frustrasjon, hat og drittogmøkk jeg har hatt pågrunn av det der!

mitt første redigeringsprosjekt var en film på 45 minutter som skulle vises på skolen.

dum som jeg var, redigerte jeg hele den filmen under et prosjekt, og jeg kan seriøst love dere at den filmen ble redigert ihvertfall 10+ ganger.

men, siden jeg nå bruker premiere pro så er ikke dette noe problem, men greit å vite at det er en løsning på problemet =)
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •