Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Volda
    Svar
    240

Standard Export to DVD i Premiere Pro

Jeg skal eksportere en film direkte til DVD via premiere pro, siden filmen tar over 2gb, og derfor ikke kan brennes på nero..
    men når jeg klikker "export to dvd" så kommer det opp en sånn "activation-" greie...
    Litt kjiipt egentlig, for jeg veit ikke helt hvordan jeg aktiverer den..
    Ingen som har den koden som skal til for å aktivere brenning i premiere pro? :?: :roll:
    ww.gratistur.com

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Hvorfor ikke bruke Adobe Encore? Det funker bra!
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Volda
    Svar
    240

...for de som har det....
    Poenget er at jeg driver å jobber med et særemne for tiden. Jeg og mario har laget en reklamefilm/presentasjon for den skolen vi går på (som jeg i seinere tid kommer til å legge ut på nett). Vi er ferdige med filmen, men får ikke brent den ut. Stuio 9+ har klikka mongo, og funker ikke selv om det er helt originalt... WMP er et ræv program fra microsoft og kan ikke brenne til DVD, og nero kan ikke brenne mer enn 2gb filmer... Hva skal vi gjøre da? Vi har ingen mulighet til å laste ned noe, men vi har "Magix Movie Edit Silver 2005" som kan oppgraderes til PRO hvis en har en serialkode... Dette kunne jo ha funket, men den koden har jo ikke vi.. Noen som og/heller har oppgraderingskoden til Magix Movie Edit Pro 2005?
    Hehe... Sånn det ser ut nå, sliter vi litt, i og med at vi snart skal ha presentasjon av særemne.......
    ww.gratistur.com

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Eit alternativ er vel å laste ned 30-dagers demo av Premiere Elements, og brenne frå det. Litt tungvint, men det skal vel fungere...

Cadet 1
    Medlem siden
    Dec 2005
    Svar
    3

Er vel litt sent dette..
    Men det du skal gjøre er å trykke på internet activation, da får du opp en webside med kode. Så skriver du den inn i MPEG Encoder vinduet..
    Funka for meg

Lieutenant Commander Mario sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rakkestad
    Svar
    194

Jeg og mrBull jobber sammen.

Hadde jeg hatt internettilgang crazystian, så hadde vi ik spurt engang. Men saken er at på rommet på internatet jeg bor på, så er det ikke mulighet til å kople seg til internett.

Så er det noen der som har denna koden, eller en link jeg kan bruke når jeg sitter foran en data med internettilgang?

Trenger den koden fremdeles!

( Vi fikk brent filmen på en annen måte for de som lurer)
    Går bachelor i flerkameraproduksjon-teknikk, Høgskolen i Lillehammer.

Hjemmeside: http://ostbymedia.no/

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •