-
19th January 2008, 10:52
Commander
Fcp rendering
har nettopp kjøpt en litt eldre versjon av final cut pro, tror det er 5eren. uansett, når jeg har dratt inn en film i timelinen og spiller det av, blir skjermen svart og i midten står det "unrendered" etter litt søk på nett fant jeg ut at man kunne trykke cmd r og så ble det rendret og jeg kunne se filmen igjen. men hvis jeg så gjorde noe som helst av en endring, som å skifte på fargene, måtte jeg rendre igjen. er det noe jeg kan gjøre? for jeg håper for guds skyld at det ikke skal være sånn.
-
19th January 2008, 11:16
Lieutenant Commander
Fcp rendering
I FCP er det mye rendering desverre, spesiellt i 5´rn. Hadde det samme problemet, etter å ha gjort noen innstillinger et filmklipp. Dette ble et litt mindre problem i 6´r syntes jeg.
-
19th January 2008, 11:21
Commander
Fcp rendering
herre, men argghh! hvorfor skal det være sånn? det er jo ikke noe som helst behov for det i premiere. dessuten tar det hvertfall et minutt eller mer hver gang jeg skal rendre, og siden jeg gjør endringer hele tiden så vil det ta MYE tid å rendre hver eneste gang. for det er sikkert at det ikke er noen fantastiske innstillinger som gjør at man slipper å rendre hele tiden?
-
19th January 2008, 11:29
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker