Vel, så vidt jeg har fått med meg så må man ha en dongle festa til pc'en for å bruke programmet. Så, hvis du har en ulovlig versjon så kan jeg nok ikke hjelpe deg :wink: Og hvis du har en lovlig en, så er problemet ditt fiksaAvid
Når jeg starter opp avid xpress får jeg denne meldinga før det kommer noe annet i vinduet:
"No dongle was found. Please connect a valid dongle to this computer to ensure proper operation"
noen som vet hvordan jeg får fiksa dette så jeg får brukt programmet eller? :P når jeg trykker ok så bare avslutter avid..
Vel, så vidt jeg har fått med meg så må man ha en dongle festa til pc'en for å bruke programmet. Så, hvis du har en ulovlig versjon så kan jeg nok ikke hjelpe deg :wink: Og hvis du har en lovlig en, så er problemet ditt fiksaAvid
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Kan være verdt å søke på google, fant en del der:
*Link fjernet av moderator*
Har slitt med en feilmelding i Avid lenge selv :?
Har funnet et avid error messageboard da,
kanskje det kan hjelpe deg: http://p199.ezboard.com/fukeditorforumfrm19
Nå fjernet moderator linken min, hvorfor skjønner jeg ikke helt.
Men du leter etter en dongle crack til avid express, bare å søke etter det på google.
Vi pleier vel ikke å oppmuntre til å laste ned crack'er til programmer her på forumet.. :wink:
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Han lette etter en løsning, om han vil ta det valget bør vel være opp til han. Dessuten å fjerne en link til google er jo ikke akkurat å ta vekk oppmuntringen. Han kunne jo selv funnet det dersom han hadde vist han trengte enten å kjøpe en lisens eller cracke det.Opprinnelig postet av Yadda
Bokmerker