Styrte med det litt selv, helt til jeg ga opp.
Du må finne et program som konverterer flash filene til DV AVI eller lignende format som Premiere takler. Jeg fikk det aldri til å funke helt. Flashfila jobbet med veldig merkelig framerate.
Aaaaaner ikke hvordan jeg får det til.
Hjelp?
ou never know before you know, you know..
Latest project: Undercover Agents
Styrte med det litt selv, helt til jeg ga opp.
Du må finne et program som konverterer flash filene til DV AVI eller lignende format som Premiere takler. Jeg fikk det aldri til å funke helt. Flashfila jobbet med veldig merkelig framerate.
Flash MX:
1) Sett framerate til 25 om ønskelig. 12 som er default i Flash fungerer fint det og, du kan stille på duration i Premiere etter import.
2) Deretter File -> Export Movie -> AVI (gjerne uten komprimering).
3) Import i Premiere.
Like enkelt som å foreta biotoksiologiske tester vha affinitetskromatografi eller ionbytterkromatografi; det blir rett og slett ikke enklere :-)
Stå på!
For folk flest som ikke har Flash MX (eller andre versjoner), er det ikke fullt så enkelt som Baarder påstår. Men heldigvis fins det gratisalternativer for konvertering av SWF til AVI, f.eks. dette:Opprinnelig postet av baarder
http://www.snapfiles.com/get/swf2avi.html
Jeg mistenker fra andre poster at han har MX :-)
Det er godt mulig, men mitt lille bidrag var forhåpentlig matnyttig for dem som IKKE har MX. Og hvis Aleck virkelig har MX, burde han greid å finne ut av dette på egenhånd. Med min Flash (versjon 5) fulgte det iallfall med en tykk og lettfattelig brukermanual.
Bokmerker