Viser resultater 1 til 3 av 3
    Cadet 2
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    5

Standard Flytte prosjekt fra en pc til en annen.

Hei

Er det noen som vet en enkel måte å flytte et komplisert prosjekt fra Den stasjonære til labtopen.

Har koblet dem sammen men hva hjelper det, må vel få med hele prosjektet og hvordan skal jeg få det til.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Trondheim
    Svar
    322

Hvilket program bruker du? pinnacle studio? i såfall sørg bare for at du får kopiert alle filene som brukes i prosjektet til den bærbare (råfilm, musikk, evt bilder du bruker osv) disse filene må legges i samme mappestruktur som på den stasjonere (stasjonbokstav har ingen betydning). Ingen enkel måte, men tror det skal fungere, da jeg selv har måtte flytte et helt prosjekt til en ny harddisk. i ettertid prøver jeg å samle alle filene til et prosjekt i en og samme mappe. dvs at hvis jeg skal bruke en mp3 som jeg har i en annen mappestruktur i et prosjekt, kopierer jeg så denne inn i mappen hvor jeg har alle filene som tilhører prosjektet. på denne måten får jeg alt på et sted.
    Another Generation ®
    Entertainment Project

www.agep.biz

Commander
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Moss
    Svar
    382

Samme teknikken hvis du bruker Premiere, men hvis du får plassert noen filer feil spør Premiere etter hvor de befinner seg når du åpner prosjektet.

-Kjetil
    ill pipe for beer!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •