Man kan jo få lastet ned det meste av piratkopierte programvarer. men det som ofte blir et ganske så stort problem er å skaffe en registreringskode som funker.
fins det, bortsett fra det utrolig dårlige windows movie maker, og i så fall..hvor laster jeg det ned?![]()
ombies, man. They creep me out.
Man kan jo få lastet ned det meste av piratkopierte programvarer. men det som ofte blir et ganske så stort problem er å skaffe en registreringskode som funker.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Me oppfordrar vel ikkje til piratkopiering...
Filmnerden:
Det finst fleire. Sjå i Guiden til redigeringsprogram for nokre alternativ. Den er sticky i Programvare-delen av forumet, og du finn link til den i signaturen min.
Last ned trial av Vegas 6.0, gi det et par uker, og du vil elske det 8) Bare bruk google min gode mann, Sony Vegas 6.0.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
AVID DV kan du laste ned gratis på: http://www.avid.com/freedv/
Den mangler en del funksjoner som fullversjonen Avid Exress Pro tilbyr, men greit sted å starte hvis du vil lære deg programmet.. er ganske komplisert i seg selv- også er det gratis! :P
Vil anbefale Avid Free DV.
Kan og laste ned noen plug ins så får du mer ut av det :wink:
Har brukt det før og det funka fett![]()
ei å Nei!!!
Avid free dv er utrolig bra gratis programm eg gir det en 10/10 poeng, og Movie Maker 4/10 det "SUGER". Men avid Free dv e jo litt "wanne be" Adobe Premiere....
EDIT:ops: Kossen importerer eg??? når eg kommer inn på det og lager nytt proskjet så skal trykke på import så går det ikke
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Ok.... :?:Opprinnelig postet av datselguf2
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Sjå gjennom desse.Opprinnelig postet av datselguf2
Takker enda engang Incanus!!!![]()
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Bokmerker