Vel! Hvis du har en DVD-brenner tilgjengelig, dropp til og med tanken på VHS!!! Er det DVD-brenner på denne "redigeringsmaskinen"?
Er ironisk nok ikke hjemme nå selv, men til helgen når jeg kommer hjem kan jeg ta en titt på programmet, og se hvilke innstillinger jeg selv bruker og poste de her! Sikkert noen andre her på forumet som bruker programmet og har innstillingene i hodet! Kanskje noen poster etter hvert som de kommer inn på siden utover kvelden etc!
Når det gjelder problemet ditt! Det går bra å eksportere til .avi?
Det var jo litt merkelig! Da skal det ikke være noe med manglende bildefiler, filnavn, fargeprofiler fra photoshop osv!!! Problemene du da har med å eksportere til MPEG2 og til DV-kamera er da mest sannsynlig to forskjellige problem!
Vanskelig å si hva som kan hjelpe! Skal undersøke saken nærmere altså, men jeg vet ikke hvor mye jeg kan hjelpe!
EDIT: Sjekket artikkelen på
www.dinside.no og da kom noen minner tilbake.
Når du er ferdig å redigere, går du jo til den siste av 3 "deler" i programmet ikke sant! Først er det "Capture", så er det "editing" (eller noe slikt, og til slutt er det "Make Movie". Her må du velge settings, og under presets: "MPEG" og i den ved siden av DVD (High Quality). Trykk OK! Og lagre filmen et eller annet sted på disc, og så starter renderingen!
Hvis det er dette du har gjort og dette ikke funker, kan desverre ikke jeg hjelpe deg!
Trenger å sitte foran den aktuelle maskinen jeg, for å løse problemer utover beskrivelsen over! Hvor er du fra forresten? (landsdel)
Bokmerker