Jeg prøvde å markere alle klippene/bildene og høyreklikke, men det gikk ikke an å velge speed/duration. Vet ikke om det er en annen mulighet enn å ta ett og ett.
Hei!
Jeg redigerer mine filmer i Adobe Premiere pro 2.0 og har et lite problem når jeg har impotert nærmest 200 bilder og ska slå disse sammen til å bli et filmklipp.
Jeg lurer på om jeg kan skru opp speeden på alle samtidlig? jeg fant ut at det ble ganske mye arbeid å gjøre dette bilde for bilde.
Jeg prøvde å markere alle klippene/bildene og høyreklikke, men det gikk ikke an å velge speed/duration. Vet ikke om det er en annen mulighet enn å ta ett og ett.
anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66
Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
Joe: Because you're a faggot, alright?
raptopp:
Prøv å lage en ny sekvens (File -> New -> Sequence...) eller noe i den duren. Har ikke Premiere foran meg nå. Men så legger du Sequence 1 fra prosjektvinduet i tidslinjen til Sequence 2. Så kan du høyreklikke og velge Time Speed.
Håper at jeg husker riktig.
skal være en indstilling for ant. frames som ompoterte billeder skal vare i. sikert under file>preferences
Ellers kan du jo alltids eksportere bildene som avi, for så og importere filmklippet og kjøre opp farten på det.
Bokmerker