Jeg har Liquid Edition Pro 6 på home edition. :wink:
Jeg har et alvorlig problem.
Jeg har fått vite at hvis jeg kjøper Liquid Edition nå (oppgradering fra studio) får jeg den for 2976 kr. (BILLIG) Men han som jeg snakket med sa du må ha Proffesjonale xp, mens jeg har Home. :cry:
Har noen Liquid 6 i XP home?
ww.ustedalen.com
Jeg har Liquid Edition Pro 6 på home edition. :wink:
Og det virker bra???????
ww.ustedalen.com
Seff, men krever enormt med maskinvare. Jeg har 3,2 gHZ og 2048 MB DDR Ram. Allikevel går det "tregt" i forhold til andre programmer. Men et knakende bra program - det skal det ha!
2048 Ram 8O .. hehe, skal oppgradere til 1024 jegOpprinnelig postet av Bandidos Pelle
ops:.
Men kravet var jo på 512.
ww.ustedalen.com
Skal nok gå, skal du se. :wink:
Får nå håpe det... Ellers så går jeg å "henger" meg... Bare MÅ ha det programmet 8)
ww.ustedalen.com
Nå har jeg bestemt meg.. Jeg skal kjøpe liwuid Edition fra videoutsyr.no.. Men hvordan bestiller, betaler jeg der? Må jeg gå til butikken å kjøpe det (ett lite problem siden jeg bor på Geilo) eller kan de sende det i posten?
ww.ustedalen.com
Jeg tipper du bare sender en mail hit: arne@videoutstyr.no eller ringer hit: 22 80 40 00!!! Det er i alle fall det som står på sidene deres! De har sikkert ikke noe problem med å sende det til deg på Geilo. Enten ved postoppkrav eller hvis du betaler med visa på forhånd! Bare spør i mailen eller når du ringer!
Sorry at jeg spør så mye, men trenger jeg noe extra utstyr enn det jeg har fra før`???? :?
ww.ustedalen.com
Bokmerker